همکاری استارت آپ های ایرانی در برگزاری جام جهانی فوتبال 2022

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، سازمان فناوری اطلاعات ایران درصدد فراهم آوردن امکان همکاری استارت آپ ها و کسب وکارهای ایرانی در برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 قطر، است.

همکاری استارت آپ های ایرانی در برگزاری جام جهانی فوتبال 2022

این سازمان گفت: به اطلاع کسب وکارهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می رساند به دنبال رایزنی های به عمل آمده، سازمان فناوری اطلاعات ایران درصدد فراهم آوردن امکان همکاری استارت آپ ها و کسب وکارهای ایرانی در برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 قطر، است.

بدین وسیله از تمامی کسب وکارهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که مایل به هرگونه همکاری در برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 در کشور قطر هستند، دعوت به عمل می آید حداکثر تا تاریخ 15 بهمن 1398 با ارسال نامه رسمی به سازمان فناوری اطلاعات ایران به همراه معرفی کسب وکار خود (در حد حداکثر دو صفحه و به زبان انگلیسی جهت ارسال به طرف قطری)، آمادگی خود را اعلام کنند.

کسب وکارهای متقاضی همکاری با هزینه خود در هیات همراه رئیس سازمان فناوری اطلاعات در سفر به کشور قطر، که در آینده نزدیک انجام خواهد شد، حضور خواهند داشت و به طرف قطری معرفی می شوند و انتخاب جهت مشارکت در برگزاری جام جهانی 2022 و شرایط همکاری، با طرف قطری خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 700

به "همکاری استارت آپ های ایرانی در برگزاری جام جهانی فوتبال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری استارت آپ های ایرانی در برگزاری جام جهانی فوتبال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید