همکاری بانوان ایران و روسیه در زمینه گردشگری و صنایع دستی

به گزارش مجله تانی بای، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، همکاری بانوان ایران و روسیه در زمینه گردشگری و صنایع دستی صورت می گیرد.

همکاری بانوان ایران و روسیه در زمینه گردشگری و صنایع دستی

زینب اختری در نشست اعضای کانون زنان بازرگان با الگا ساتووا، مشاور بازرگانی فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی رئیس هیأت مدیره کانون زنان بازرگان ایران برگزار گردید، حضور یافت.

وی بر زمینه های همکاری مشترک میان بانوان ایران و روسیه در زمینه گردشگری و صنایع دستی تأکید و بیان نمود: ایران یکی از مجذوب کننده ترین منطقه ها گردشگری برای گردشگران روس بشمار می رود.

مشاور امور زنان و خانواده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه نمود: صنایع دستی ایران در میان کشورهای همسایه و دوست هواداران زیادی دارد. فعالیت در این زمینه برای همکاری های مشترک میان دو کشور مهم و مؤثر است.

الگا ساتووا، مشاور بازرگانی فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه با اشاره به بعضی از رشته های صنایع دستی پرطرفدار میان روس ها مانند قلم زنی، خاتم کاری و میناکاری گفت: میناکاری از رشته های ویژه ایران بوده و برای ما محبوب است.

وی اضافه نمود: معرفی منطقه ها گردشگری در ایران باید بیشتر انجام گردد تا گردشگران خارجی با استفاده از تبلیغات بیشتر جذب جاذبه های گردشگری شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2068

به "همکاری بانوان ایران و روسیه در زمینه گردشگری و صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری بانوان ایران و روسیه در زمینه گردشگری و صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید