واگذاری مسکن مهر بدون امکانات زیربنایی ممنوع شد

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید خود از پروژه های مسکن مهر پرند ، ضمن تاکید بر پیگیری خدمات زیربنایی، بیان کرد، واگذاری واحدهای مسکونی مهر بدون خدمات زیربنایی ، ممنوع می باشد .

واگذاری مسکن مهر بدون امکانات زیربنایی ممنوع شد

جهت دریافت خدمات انواع الاچیق برای باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از شرکت عمران شهر پرند، معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شهرهای جدید کشورو اعضائ هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی ، با همراهی مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت عمران پرند از پروژه های مسکن مهر پرند بازدید کردند.

بر پایه این گزارش ابتدا از پروژه 5000 واحدی صنعتی ساز واقع در شمال فاز 5 که توسط شرکت مپسا در حال ساخت می باشد و سپس واحد نمونه پروژه 1536واحدی پارس بازدید بعمل آمد.

در ادامه محسن نریمان و همراهان با حضور در پروژه 16080 واحدی کیسون از نحوه ساخت و پیشرفت تکمیل واحدها با توضیحات مدیر عامل شرکت عمران پرند و سرپرست پروژه آگاه شد و دستور پیگیری تسریع نصب انشعابات آب و گاز را صادر کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در این بازدید، ضمن تاکید بر پیگیری خدمات زیربنایی، دستور داد واگذاری واحدهای مسکونی مهر بدون خدمات زیربنایی، ممنوع می باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 805

به "واگذاری مسکن مهر بدون امکانات زیربنایی ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری مسکن مهر بدون امکانات زیربنایی ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید