وزیر مخابرات هند از آیفون XR مونتاژ شده در هندوستان رونمایی کرد

به گزارش مجله تانی بای، راوی شانکار پراساد (Ravi Shankar Prasad)، وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات کشور هندوستان، روز دوشنبه پستی را در توئیتر منتشر کرد درحالیکه یک آیفون XR مونتاژ شده در کشور هندوستان در دست داشت.

وزیر مخابرات هند از آیفون XR مونتاژ شده در هندوستان رونمایی کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

راوی شانکار پیش تر اعلام نموده بود که اپل به زودی فراوری گوشی های قدرتمند خود را در هند شروع می نماید و خب همین اتفاق نیز رخ داد. او در توییت اخیر خود نوشت:

بازار هندوستان برای تیم کوک و شرکت اپل از اهمیت بسیار بالایی، مخصوصا در بلند مدت، برخوردار است و در کنار آن هم خرده فروشی ها و فراوریکنندگان محلی گوشی های هوشمند بالارده نیز بسیار حائز اهمیت هستند.

هم اکنون گوشی های نظیر آیفون 7 و 6S در مجتمع ویسترون واقع در شهر بنگلور و آیفون XR که سال قبل به صورت جهانی برای فروش در دسترس نهاده شد، در مجتمع فاکسکان واقع در سریپرومبودور (Sriperumbudur) شهر چنای (مرکز ایالت تامیل نادو) فراوری می گردد.

چند ماه پیش فاکسکان تایوان اعلام نموده بود که میخواهد بخش مونتاژ گوشی های اپل را به کارخانه جدیدی در هندوستان منتقل کند و بدین ترتیب از سال 2019، فراوری گوشی های سری X اپل به این کارخانه محول گردد.

این اتفاق، به خصوص با توجه به اینکه در ابتدا تنها آیفون های ارزان قیمت در هند فراوری می شدند، می تواند شروع تجارتی بزرگ بین اپل و کشور هندوستان باشد. همچنین از آن جایی که در کشور هندوستان، تمایل مردم بیشتر روی خرید گوشی های ارزان قیمت نظیر شیائومی است و اپل کاربران زیادی در آن کشور ندارد، این اقدام می تواند برای این شرکت بسیار مثمر ثمر باشد.

منبع: gadgets.ndtv

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 475

به "وزیر مخابرات هند از آیفون XR مونتاژ شده در هندوستان رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر مخابرات هند از آیفون XR مونتاژ شده در هندوستان رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید