ویژه برنامه شبکه جام جم برای ایرانیان خارج از کشور

به گزارش مجله تانی بای، برنامه جمع ایرانی شنبه 30 آذر ماه (21 دسامبر)، ویژه ایرانیان خارج از کشور روی آنتن شبکه جام جم می رود.

ویژه برنامه شبکه جام جم برای ایرانیان خارج از کشور

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، جمع ایرانی، شنبه 30 آذر ماه برابر با 21 دسامبر، تصمیم دارد تا یلدای به یاد ماندنی را برای بینندگان شبکه جهانی جام جم به تصویر بکشد، بر همین اساس از بزرگان ادب و هنر و جمعی از سالمندان عزیز وطن دعوت نموده تا همه، در کنار هم خاطره ساز شوند.

در این شب دکتر الهامی، از اساتید ادبیات فارسی مهمان برنامه است و حافظ خوانی می مند و همچنین دکتر غلامحسین مراقبی در مورد صندلی و فلسفه گرامیداشت شب یلدا در فرهنگ ایرانی تبادل نظر خواهد نمود.

در ادامه عبدالرسول کارگشا از خوانندگان سنتی کشور به همراه گروه نوازندگان، قطعاتی به صورت زنده اجرا می نمایند.

دعوت از گروه کر سالمندان، با حضور مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها، اجرای زنده قطعات دلنشین فرهنگ لری توسط گروه بزرگ موسیقی لری و اجرای شهرام زندی بخش های دیگری از این برنامه است.

جمع ایرانی با تهیه نمایندگی امیر عباس حدسنی، در شب یلدا به صورت ویژه و با بیش از دو ساعت و نیم برنامه زنده در ساعت 22:15 دقیقه به وقت تهران برابر با ساعت 19:45 دقیقه به وقت وین، 12:15 دقیقه به وقت مرکز آمریکا و 05:45 دقیقه به وقت سیدنی از جام جم پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 620

به "ویژه برنامه شبکه جام جم برای ایرانیان خارج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه شبکه جام جم برای ایرانیان خارج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید