پادشاه عربستان از بیمارستان مرخص شد

به گزارش مجله تانی بای، منابع رسمی عربستان بامداد دوشنبه اعلام کردند که سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور پس از انجام آزمایش پزشکی از بیمارستانی در جده مرخص شده است.

پادشاه عربستان از بیمارستان مرخص شد

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)؛ دیوان پادشاهی عربستان گفت که ملک سلمان 86 ساله پس از انجاام موفقیت آمیز آزمایش پزشکی، تکمیل برنامه درمانی و دوره نقاهت، بیمارستان تخصصی ملک فیصل جده را ترک نموده است.

18 اردیبهشت ماه امسال بود که دیوان پادشاهی عربستان گفت که بنا به تصمیم پزشکان معالج، ملک سلمان مدتی را در بیمارستان بستری خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پزشکان بیمارستان تخصصی ملک فیصل جده بعد از ظهر 18 اردیبهشت ماه بر روی پادشاه عربستان آزمایش کولونوسکپی انجام دادند که نتیجه آن رضایت بخش اعلام شده بود.

پیش تر بعضی منابع خبری به نقل از پزشکان معالج ملک سلمان اعلام نموده بودند که وی از تشویش های ذهنی ناگهانی و مقطعی، عدم تمرکز، ترس و اضطراب فزاینده روزانه، عدم تعادل و عدم قدرت تصمیم گیری رنج می برد.

سلمان بن عبدالعزیز در 20 جولای 2020 نیز به علت التهاب کیسه صفرا در بیمارستانی در ریاض بستری شده بود که چند روز بعد تحت عمل جراحی نهاده شد و سپس در تاریخ 30 جولای از بیمارستان مرخص شد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2049

به "پادشاه عربستان از بیمارستان مرخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پادشاه عربستان از بیمارستان مرخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید