پایانه های مسافربری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند، اجاره خانه های شخصی به مسافران ممنوع

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی پایانه های عمومی مسافربری استان از امروز 24 اسفندماه 98 تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

پایانه های مسافربری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند، اجاره خانه های شخصی به مسافران ممنوع

جهت دریافت خدمات الاچیق ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

عزیز فیلی در نشست شورای ترافیک استان، اضافه کرد: درشرایط فعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد، مسافرت در بیشتر استان های کشور به ویژه این استان ممنوع است.

وی اظهارکرد: این شورا برای مقابله با ویروس کرونا و بنا به پیشنهاد حوزه مالی استانداری به اعمال محدودیت تردد در بعضی از معابر شهرهای یاسوج و دهدشت اقدام می نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: اجاره خانه شخصی به مسافران در استان ممنوع است و خانه های شخصی مسافرپذیر در کهگیلویه و بویراحمد توسط میراث فرهنگی شناسایی می شوند و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

فیلی توضیح داد: تمامی انتهاه های عمومی مسافربری استان از امروز 24 اسفندماه 98 تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و فعالیت کلیه شرکت های حمل و نقل مسافر استان، ناوگان عمومی برون شهری اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه برون شهری در تمامی مسیرهای درون استانی و برون استانی از همین تاریخ متوقف است.

وی ادامه داد: تاکسی های درون شهری به صورت شیفت کاری به فعالیت خود می پردازند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود: در موارد استثنایی و پیش بینی شده اعزام اتوبوس و خودروهای سواری با تمهیدات لازم انجام می گردد.

فیلی اظهار کرد: برای مقابله با ویروس کرونا و از محل اعتبارات عمرانی یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و برای تجهیز مراکز درمانی به لوازم بهداشتی مورد احتیاج در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان نمود: این موضوع یک بحران ملی است و در صورت رعایت شهروندان و همکاری مردم می توان به ریشه کنی آن در یک ماه آینده انتها داد ولی در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی و همکاری مردم ممکن است عملیات مقابله با این ویروس ماه ها به طول انجامد و به اقتصاد کشور ضربه بزند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 733

به "پایانه های مسافربری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند، اجاره خانه های شخصی به مسافران ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایانه های مسافربری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند، اجاره خانه های شخصی به مسافران ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید