پروین: از انتخاب های سلطانی فر حمایت می کنیم، انصاری فرد از جنس فوتبال است

به گزارش مجله تانی بای، علی پروین بعد از دیدار با وزیر ورزش گفت: همواره پیشکسوتان پرسپولیس از انتخاب های سلطانی فر حمایت نموده اند.

پروین: از انتخاب های سلطانی فر حمایت می کنیم، انصاری فرد از جنس فوتبال است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان علی پروین که امروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان در این وزارتخانه رفته بود گفت: در مورد مسائل گذشته و حال پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردیم و قرار شد همگی یکدل و متحد از انصاری فرد به عنوان مدیر عامل جدید پرسپولیس حمایت کنیم که البته همواره پیشکسوتان پرسپولیس از انتخاب های دکتر سلطانی فر حمایت نموده اند.

وی اضافه نمود: انصاری فرد از جنس فوتبال است و ما از این انتخاب بسیار خوشحالیم و همه حمایت می کنیم تا پرسپولیس باز هم به قهرمانی برسد. مردم استقلال و پرسپولیس را دوست دارند و باید شرایطی باشد که بازیکنان این دو تیم بدون دغدغه فوتبال بازی نمایند.

سرمربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: عده ای مطرح کردند که پروین دنبال پست دریافت است که نه علاقه ای به آن و نه کشش انجام آن را دارم. من سی سال در این تیم زحمت کشیدم و درددل های مردم را که با ما می گویند به وزیر ورزش انتقال دادم. تا موقعی که یک پیشکسوت زنده است باید به او توجه کنیم. خیلی از آنها شاید احتیاج اقتصادی هم نداشته باشند ولی باید قدر آنان را بدانیم. دل مردم به این دو تیم خوش است و باید کاری کنیم طرفداران شاد به خانه هایشان بروند.

پروین در انتها در مورد تاثیرات ثبات مدیریت در تیم های مختلف باشگاهی از جمله پرسپولیس گفت: اکثر دغدغه های یک تیم اقتصادی است و تا یک مدیر از آینده اش اطمینان نداشته باشد نمی تواند درآمدزایی کند. این دو تیم فقط از فروش برند باشگاه می توانند سالی صد و پنجاه تا دویست میلیارد درآمد داشته باشند و دکتر سلطانی فر هم با این حرف موافق است. پس باید به مدیران زمان بدهیم تا برنامه های خود را پیاده نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 324

به "پروین: از انتخاب های سلطانی فر حمایت می کنیم، انصاری فرد از جنس فوتبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروین: از انتخاب های سلطانی فر حمایت می کنیم، انصاری فرد از جنس فوتبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید