گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حیدری: رئیس فدراسیون اسکواش از خود گذشتگی کرد

به گزارش مجله تانی بای، سرمربی اسکواش بانوان گفت: در دهکده بازی ها بسیاری از رئیس فدراسیون و حتی نایب رئیس ها را دیدم، اما رئیس اسکواش در کنار تیم نیست و از خودگذشتگی کرد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حیدری: رئیس فدراسیون اسکواش از خود گذشتگی کرد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فاطمه السادات حیدری سرمربی تیم ملی بانوان اسکواش درباره رقابت نمایندگان ایران در بازی های آسیایی گفت: در هر مسابقه بچه های ما تمام کوشش شان را می نمایند تا به پیروزی برسند. درست است که مسئولین گفتند از ما توقع مدال ندارند ولی این دلیل نمی گردد ما برای کسب مدال کوشش نکنیم.

وی در خصوص بازی های نمایندگان ایران در دور دوم گفت: در مجموع نمایندگان ایران سه پیروزی در مسابقات صبح بدست آوردند و تنها حدیث فرزاد در مقابل حریف فیلیپینی مغلوب شد. اسکواش بازان ایران در دوم حریفان سرسختی را پیش رو دارند، ولی به آنها امیدوارم و پیروزی دور از دسترس شان نیست.

سرمربی اسکواش بانوان درباره عدم حضور رئیس فدراسیون در این مسابقات گفت: آقای سلیمانی به نوعی از خود گذشتگی کردند و بخاطر محدودیت هایی که برای اعزام نفرات وجود داشت سهمیه خودشان را به مربیان دادند تا بچه ها در هر دو بخش آقایان و بانوان مربی داشته باشند. البته من در دهکده بازی ها بسیاری از رئیس فدراسیون و حتی نایب رئیس ها را دیدم، ولی به هرحال آقای سلیمانی در کنار تیم نیستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 485

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حیدری: رئیس فدراسیون اسکواش از خود گذشتگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حیدری: رئیس فدراسیون اسکواش از خود گذشتگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید