گوشی تاشو Galaxy Z Fold 2 عرضه می شود

به گزارش مجله تانی بای، اخیراً منابع آگاه با انتشار گزارشی مدعی شدند که سامسونگ قصد دارد تا نسخه جدید گوشی تاشو خود را تحت عنوان Galaxy Z Fold 2 معرفی کند اما تا به امروز اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی آن منتشر نشده بود. در این بین یک رسانه کره ای به نقل از منابع اگاه مشخصات فنی گوشی تاشو Galaxy Z Fold 2 را پیش از معرفی رسمی منتشر کرده است.

گوشی تاشو Galaxy Z Fold 2 عرضه می شود

در ابتدا انتظار داشتیم که سامسونگ پرچمدار تاشو Galaxy Z Fold 2 را در رویداد گلکسی آنپکد به همراه پرچمداران خانواده گلکسی نوت 20 معرفی کند اما گفته می شود که سامسونگ عرضه این پرچمدار را در راستا تکمیل بخش نرم افزاری و برخی از ایرادات سخت افزار به تعویق انداخته است. در این بین رسانه کره ای ETNews با انتشار گزارشی مشخصات فنی گوشی تاشو جدید سامسونگ را پیش از معرفی رسمی افشا کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی تاشو Galaxy Z Fold 2 به صفحه نمایش 7.7 اینچی منعطف Super AMOLED با نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتز مجهز شده است و سامسونگ برای حفاظت از آن مانند Galaxy Z Flip از شیشه نازک UTG استفاده کرده است؛ البته برخی از منابع مدعی شده اند که سامسونگ در این محصول از شیشه منعطف گوریلا گلس استفاده کرده است.

سامسونگ تصمیم گرفته تا مانند نسل گذشته سنسور اثر انگشت این محصول را در کنار بدنه آن و در نزدیکی دکمه تنظیم صدا قرار دهد. این رسانه کره ای مدعی شده است که ماژول های دوربین Galaxy Z Fold 2 با گوشی گلکسی اس 20 یکسان بوده و مانند آن به ترکیب دوربین سه گانه با سنسور های 12 مگاپیکسلی عریض، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 64 مگاپیکسلی تله فوتو مجهز شده و در قسمت جلویی آن از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی استفاده شده است.

سامسونگ برای قدرت پردازشی این محصول از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 865 پلاس به همراه حافظه داخلی 512 گیگابایتی استفاده کرده است. سامسونگ در این دستگاه از دو باتری مجزا استفاده کرده که توان آن ها در مجموع به 4365 میلی آمپر ساعت می رسد و از فناوری های شارژ سریع 25 واتی کابلی، شارژ سریع 15 واتی بی سیم و 15 واتی بی سیم معکوس نیز پشتیبانی می کند.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1079

به "گوشی تاشو Galaxy Z Fold 2 عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو Galaxy Z Fold 2 عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید