10 ماه دانشگاه خصوصی با زنده یاد فتحی داشتم

به گزارش مجله تانی بای، شهرام عبدلی تجربه بازی در سریال های مناسبتی و تاریخی بسیاری را با گریم های مختلف دارد. وی که از چندی پیش با سریال فرشتگان بی بال روی آنتن شبکه پنج رفته است؛ درباره تجربیاتش در آثار متفاوت نمایشی گفت.

10 ماه دانشگاه خصوصی با زنده یاد فتحی داشتم

شهرام عبدلی این روزها مشغول بازی در مجموعه راز ناتمام است. وی درباره نقشی که در این سریال بازی می نماید به جام جم شرح داد: من نقش مسعود کشمیری را بازی می کنم که گریم سختی هم در این کار دارم. اما نقش مجذوب کننده و پیچیده ای است و دوست داشتم بازی کنم. گرچه بازی در سریال های تاریخی کار سختی است. چون شخصیت های تاریخی تیپ نیستند و شخصیتند. با این حال من تجربه بازی در سریال های تاریخی را زیاد دارم.

به گزارش خبرنگاران، عبدلی با توجه به بازی درسریال سریال طفلان مسلم که یک کار مناسبتی و تاریخی بود هم اسم کرد: من به دلایلی دوست نداشتم در این سریال بازی کنم. اما به خاطر زنده یاد اکبری مبارکه بازی کردم و فکر نمی کردم تا این حد مورد توجه قرار بگیرد. گرچه سلیقه مخاطب واقعا غیرقابل پیش بینی است و نمی توان از قبل گفت سریالی که ساخته می گردد مورد توجه مخاطب قرار می گیرد یا نه، ولی امیدوارم سریال راز ناتمام هم مورد توجه واقع گردد.

این بازیگر بعلاوه با یادی از زنده یاد مهدی فتحی که در سریال های تاریخی حضور داشت، تاکید نمود: برخی بازیگران خودشان دانشگاه هستند؛ مثل زنده یاد استاد فتحی که همه کارهایش برای من درس بود. من در تئاتر رومئو و ژولیت کاری کردم که 10 ماه با ایشان هم اتاق شوم و دانشگاه خصوصی من باشد. خیلی چیزها از او یاد گرفتم. شما به نقش هایی که استاد فتحی بازی نموده به خصوص کارهای تاریخی نگاه کنید ببینید چقدر باورپذیر و دلچسب بازی می کرد. بازیگری یعنی همین. باید به فیلمنامه نویسنده با هنرمان جان بدهیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1722

به "10 ماه دانشگاه خصوصی با زنده یاد فتحی داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ماه دانشگاه خصوصی با زنده یاد فتحی داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید