17 واحد صنفی در البرز پلمپ شد

به گزارش مجله تانی بای، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز گفت: در 24 ساعت گذشته از 251 واحد صنفی بازدید به عمل آمده و 17 واحد به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی پلمب شدند.

17 واحد صنفی در البرز پلمپ شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از مهر ،حمیدرضا افشار در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: در راستای نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی به صورت مستمر از صنوف مختلف به ویژه مراکز پرخطر بازدید می نمایند.

وی ادامه داد: در این طرح که در سطح استان به اجرا گذاشته شد از 251 صنف بازدید به عمل آمد که در این راستا برای 30 واحد اخطاریه پلمپ صادر شده و به 24 فروشگاه تذکر داده شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز توضیح داد: در این طرح از 4 واحد متخلف تعهد کتبی گرفته و 17 واحد به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی پلمب شدند.

وی متذکر شد: پلیس اماکن عمومی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از جرایم مربوط به اصناف، طی یک برنامه ریزی منظم از همه صنف ها بازدید مقطعی انجام می دهد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1250

به "17 واحد صنفی در البرز پلمپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 واحد صنفی در البرز پلمپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید