4 پیروزی، 4 شکست و 3 تساوی شطرنج بازان نابینا و کم بینا در پاراآسیایی

به گزارش مجله تانی بای، دور سوم رقابت های شطرنج نابینایان و کم بینایان بازیهای پاراآسیایی4 پیروزی، 4 شکست و 3 تساوی برای شطرنج بازان کشورمان به دنبال داشت.

4 پیروزی، 4 شکست و 3 تساوی شطرنج بازان نابینا و کم بینا در پاراآسیایی

از وبلاگ نیک دل دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، در دور سوم این مسابقات و در بخش مردان و در گروه B1 حسن قدیری مقابل مهدی رومیفرد دیگر نماینده کشورمان به نتیجه تساوی رسید. عرفان محمدعلیزاده نیز برابر حریف میانماری به نتیجه تساوی دست یافت.

در گروه B2 و B3 مجید باقری نماینده فیلیپین را از پیش روی برداشت و علیرضا قورچی بیگی مغلوب نماینده میزبان شد. امید کریمی نیز مقابل حریف هندی خود به نتیجه تساوی رضایت داد.

در مسابقات بخش بانوان و در گروه B1 ملیحه صفایی مقابل شطرنجبازی از اندونزی بازنده شد، لیلا زارع زاده نماینده هندوستان را مغلوب کرد و زهرا محمدیراد برابر نماینده کشور ویتنام تن به شکست داد.

در رقابت های گروه B2 و B3 فریبا زنده بودی از نماینده ویتنام بازنده شد و عاطفه نقوی در مقابل دیگر نماینده کشور ویتنام به پیروزی رسید. فاطمه برقول نیز مقابل حریف مالزیایی خود به فزونی دست یافت.

دور چهارم این رقابت ها ساعت 14 به وقت محلی شروع می گردد.

مسابقات شطرنج نابینایان و کم بینایان با حضور 61 شطرنجباز از 10 کشور آسیایی برگزار می گردد و امید می رود نمایندگان کشورمان بتوانند در روز های آینده، تعدادی از مدال های این رشته را از آن خود نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 597

به "4 پیروزی، 4 شکست و 3 تساوی شطرنج بازان نابینا و کم بینا در پاراآسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 پیروزی، 4 شکست و 3 تساوی شطرنج بازان نابینا و کم بینا در پاراآسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید