ساخت باغ ویلا: شروع برداشت انار از باغات کرمانشاه

به گزارش مجله تانی بای، مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به شروع برداشت انار گفت : پیش بینی می گردد سال جاری 4 هزار تن انار از باغات استان برداشت گردد.

ساخت باغ ویلا: شروع برداشت انار از باغات کرمانشاه

جهت دریافت خدمات ساخت باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از کرمانشاه، منصور احمدی مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه مزله، پیرمیکایل، بومی، ملس محلی، شیرین، ترش، کارالی، شاروانی و قم را از ارقام انار فراوریی در استان مطرح نمود و گفت : 925 هکتار از باغات استان به کشت انار اختصاص دارد و شهرستان پاوه با 667 هکتار دارای بیشترین سطح زیر کشت است.

او گفت: زمان برداشت انار بسته به نوع منطقه، ارتفاع از سطح دریا و ارقام زودرس و دیررس فرق دارد و تا خاتمه آبان ماه ادامه دارد.

او با بیان اینکه سال جاری بدلیل خشکسالی افزایش فراوری نخواهیم داشت اضافه کرد: کم آبی تاثیری مستقیم بر روی اندازه عملکرد و فراوری دارد و باعث کاهش مقاومت درختان به نور خورشید، سوختن و قهوه ای شدن پوست انار، قهوه ای شدن دانه های میوه و کاهش سود مالی آن می گردد.

احمدی به برپایی جشن انار اشاره نمود و اضافه کرد: هر ساله جشن انار در شهرستان پاوه با حضور نمایندگان سازمان جهادکشاورزی، افراد بومی و محلی و گردشگران برپا می شد و در صورت موافقت ستاد کرونا سال جاری این جشن آبان ماه برگزار می گردد .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1806

به "ساخت باغ ویلا: شروع برداشت انار از باغات کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت باغ ویلا: شروع برداشت انار از باغات کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید