اتفاق غیرمنتظره؛ لیگ تعطیل شود شیخ فسخ می کند

به گزارش مجله تانی بای، از شیخ دیاباته درباره آینده فوتبالیش پرسیده اند که بی معطلی این جملات را به زبان آورده است: من می خواهم فوتبالم را در کشورم فرانسه تمام کنم. هرگز به پایان فوتبالم در ایران فکر نمی کنم. برمی گردم لیگ کشورم و در اوج از فوتبال می روم. می خواهم بهترین خداحافظی را رقم بزنم و این برایم تلخ وکابوس وار است که در ایران از فوتبال بروم. باید در اوج باشم...

اتفاق غیرمنتظره؛ لیگ تعطیل شود شیخ فسخ می کند

شنیدن این جملات از زبان شیخ دیاباته نشان می دهد که مهاجم 2 متری باشگاه استقلال برنامه پنهانی را در ذهن می پروراند و برخلاف تصورات هرگز دوست نداشته دوران حرفه ای را در باشگاه استقلال به سرانجام برساند یا احتمالا در این باشگاه به اسطوره بدل شود. او نیز راهی را خواهد رفت که پیش تر تیام رفت؛ احتمالا پرش با نردبان استقلال!

شیخ در واقع دنبال فرصتی بود تا از آن نهایت بهره را ببرد و دوباره تیم هایی از لیگ کشورش را خواهان خود ببیند.

اکنون آن اتفاق بزرگی که دیاباته انتظارش را می کشید رخ داده و تیمی از لیگ دوی فرانسه خواهان جذب مهاجم آبی ها است و به شیخ حتی مجوز حضور در باشگاه خود و انجام تمرینات را هم داده است. البته دیاباته این تعارف را نپذیرفته و به دلیل پایبندی به قراردادش با استقلال ترجیح می دهد شخصا به تمرین بپردازد اما در آینده هر جابه جایی و انتقالی دور از ذهن نخواهد بود.

با توجه به شرایط کنونی جدایی شیخ لااقل تا سرانجام این فصل غیرممکن است اما به محض آنکه تکلیف لیگ های جهان تعیین شود و احتمالا اگر لیگ ایران نیز تعطیل شود، دیاباته قراردادش با استقلال را فسخ خواهد کرد. البته او یک فصل دیگر با آبی ها قرارداد دارد اما بند جدایی در صورت خلف وعده باشگاه نیز در قرارداد این بازیکن وجود دارد و شیخ که با بدقولی های مکرر روبرو شده و از سویی پیشنهادی را برای خود می بیند، می تواند استقلال را بعد از تعیین شدن تکلیف این فصل ترک کند تا شاید خواب یکی از اعضای هیات مدیره که پیش تر گفته بود ارسلان مطهری را داریم و نیازی به شیخ نیست هم تعبیر شود و این بازیکن نیز به رویایش یعنی بازگشت به لیگ فرانسه برسد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 849

به "اتفاق غیرمنتظره؛ لیگ تعطیل شود شیخ فسخ می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق غیرمنتظره؛ لیگ تعطیل شود شیخ فسخ می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید