اخطار به کارگزاری ها به علت عدم پاسخگویی به مشتریان سهام عدالت

به گزارش مجله تانی بای، سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت: تخلفات کارگزاری ها به صورت روزانه رصد شده و در مورد عدم پاسخگویی به مشتریان سهام عدالت به آنها اخطار داده می گردد.

اخطار به کارگزاری ها به علت عدم پاسخگویی به مشتریان سهام عدالت

به گزارش خبرنگاران از ایرنا، حسین فهیمی در مورد نحوه آزادسازی سهام عدالت بیان داشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای عالی بورس، 30 درصد سهام عدالت در خردادماه و 30 درصد عید غدیر آزادسازی شد و مابقی سهام نیز دهه فجر آزادسازی خواهد شد، اما براساس تصمیم شورای عالی بورس، همچنان سفارش فروش ها به صورت تجمیعی و در کارگزاری ها صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: سهامداران سهام عدالت برای فروش سهام خود باید در ابتدا به کارگزار خود مراجعه نمایند و میزان فروش سهم و نماد مورد نظر را انتخاب نموده و دستور فروش را به کارگزار ابلاغ نمایند.

فهیمی با اشاره به اینکه روش کاستودین یکی از روش های پیروز در دنیاست، توضیح داد: از همین رو، سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی تصمیم دارد تا این روش را برای سهام عدالت اجرایی کند.

به گفته سخنگوی آزادسازی سهام عدالت، همه کارگزاران سهام عدالت و شعب بانک های منتخب موظف هستند به مشتریان سهام عدالت با شفافیت کامل جوابگو باشند،

وی در مورد تخلف کارگزاری ها در مورد فروش سهام عدالت بیان داشت: ما روزانه مواردی که در مرکز پیغام، تحت عنوان تخلف کارگزاری ها به ثبت می رسد را گزارش گیری نموده و به کارگزاران ابلاغ می کنیم و در مورد عدم جوابگویی به مشتریان سهام عدالت به آنها اخطار می دهیم.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت در ادامه اشاره داشت: هم اکنون بسیاری از مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب نموده اند شماره شبای نادرست را در سیستم به ثبت رسانده اند که ضروری است با مراجعه به سامانه sahamedalat.ir نسبت به ویرایش شماره شبا اقدام نمایند.

فهیمی در مورد ویرایش شماره همراه در سامانه سهام عدالت بیان داشت: امکان ویرایش شماره همراه نیز در سامانه sahamedalat.ir ایجاد شده است و مشمولانی که سابق بر این شماره همراه خود را اشتباه وارد نموده و احتیاج به ویرایش دارند با مراجعه به این سایت و ثبت شماره همراهی که به نام خود مشمول است، می توانند ویرایش را انجام داده و میزان دارایی خود را مشاهده نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1131

به "اخطار به کارگزاری ها به علت عدم پاسخگویی به مشتریان سهام عدالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار به کارگزاری ها به علت عدم پاسخگویی به مشتریان سهام عدالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید