افزایش نیرو های گشت مرزی آمریکا برای جلوگیری از ورود مهاجران

به گزارش مجله تانی بای، برخلاف وعده بایدن برای لغو سیاست های ضدمهاجرتی ترامپ، آمریکا نیرو های گشتی خود را در مرز مکزیک افزایش داد.

افزایش نیرو های گشت مرزی آمریکا برای جلوگیری از ورود مهاجران

به نقل از اسپوتنیک، آمریکا نیروی های خود را در مرز مکزیک برای جلوگیری از ورود مهاجران افزایش می دهد.

فاکس نیوز روز آدینه در یک گزارش اختصاصی خاطرنشان کرد: گمرک و حفاظت مرز های آمریکا (CBP) صد ها مامور مرزبانی را برای مقابله با هجوم مهاجران آمریکای لاتین به مرز های جنوبی مستقر می نماید.

این شبکه به نقل از چندین منبع وزارت امنیت داخلی خاطرنشان کرد: حدود 250 مأمور در اول مارس به بخش مک آلن، تگزاس در بخش دره ریو گراند اعزام می شوند. از مأموران خواسته شده است تا 31 مارس در مرز های جنوبی بمانند. بسیاری از بچه هایی که به مرز می آیند هیچ بزرگسالی همراه آن ها نیست.

یک منبع رسانه ای که نخواست نامش فاش گردد در این باره گفت: با شیوع کرونا و کمبود امکانات، با بحران مهاجران روبه رو خواهیم شد.

چندی پیش نیز برخلاف وعده بایدن ، بیش از 700 کودک مهاجر از سوی گشت مرزی آمریکا بازداشت شدند. بازداشت بچه ها و جدایی آنها از خانواده هایشان در دولت ترامپ، دستاویزی برای دموکرات ها در انتخابات 2020 بود.

جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در این باره گفت: ما چند گزینه داریم، می توانیم آن ها را به خانه برگردانیم، می توانیم آن ها را به سرعت از مرز به مراکز اداره بهداشت و خدمات انسانی منتقل کنیم یا اینکه آن ها را در کنار خانواده ها و حامیان اقتصادی قرار دهیم که گزینه دوم را انتخاب نموده ایم.

این در حالی است که جو بایدن در اولین اقدام خود در پی ورود به کاخ سفید مدعی شد بسیاری از سیاست های سختگیرانه مهاجرتی ترامپ لغو خواهد شد.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1462

به "افزایش نیرو های گشت مرزی آمریکا برای جلوگیری از ورود مهاجران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نیرو های گشت مرزی آمریکا برای جلوگیری از ورود مهاجران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید