انصارالله: سازمان ملل نام خود را در لیست ننگ قرار داد

به گزارش مجله تانی بای، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید نمود که دبیرکل سازمان ملل نام خود و نام این سازمان را در لیست ننگ قرار داده است.

انصارالله: سازمان ملل نام خود را در لیست ننگ قرار داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای تصمیم آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل مبنی بر قرار دادن نام انصارالله در لیست موسوم به ناقضان حقوق بچه ها را محکوم کرد.

دفتر سیاسی انصارالله در این بیانیه تاکید نمود که دبیرکل سازمان ملل متحد با این اقدام، نام خود و نهاد متبوعش را در لیست ننگ قرار داده است.

به گزارش المسیره، در این بیانیه آمده است: گوترش ثابت کرد که سازمان ملل متحد صرفا یک تریبون بی ارزش است که کشورهای صاحب نفوذ از آن برای تحریف حقایق و مصادره حقوق ملت های مستضعف استفاده می نمایند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله ضمن محکوم کردن این اقدام ظالمانه سازمان ملل متحد تاکید نمود: برای سازمان ملل بهتر بود که به بی طرفی پایبند باشد و به بوقی مقرون به صرفه که مزخرفات و ادعاهای پوچ ائتلاف متجاوز سعودی را تکرار می نماید تبدیل نشود.

دفتر سیاسی انصارالله در ادامه این بیانیه با اشاره به هزاران ویدئو که جنایات فجیع ائتلاف متجاوز سعودی علیه بچه ها یمنی در طول سالیان گذشته را مستند نموده است تاکید نمود: دبیرکل سازمان ملل اگر ذره ای انسانیت داشت نباید در ازای فروختن خود به بهایی مقرون به صرفه دوره دوم دبیرکلی را می پذیرفت.

دفتر سیاسی انصارالله در ادامه اضافه نمود: بچه ها یمن کسانی را که با هواپیماها یا محاصره آنها را می کشند می شناسند و می دانند چه کسانی در ازای تجارت با خون آنها صاحب سِمت های بین المللی می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1667

به "انصارالله: سازمان ملل نام خود را در لیست ننگ قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: سازمان ملل نام خود را در لیست ننگ قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید