اچ تی سی امن ترین مودم روتر 5G جهان برای وب گردی و استخراج بیت کوین را معرفی کرد

به گزارش مجله تانی بای، شرکت HTC پس از اینکه دو اسمارت فون برای ارزهای مجازی به نام های Exodus 1 و Exodus 1s عرضه نموده است؛ حالا سراغ یک حوزه جدید دیگر رفته و روتر 5G برای ماینرها و علاقه مندان به ارزهای مجازی رفته است.

اچ تی سی امن ترین مودم روتر 5G جهان برای وب گردی و استخراج بیت کوین را معرفی کرد

اچ تی سی Exodus 5G hub یک روتر مبتنی بر اندروید با پشتیبانی از ارتباطات 5G برای دستگاه ها و کاربری های خانگی است. عظیم ترین ویژگی این روتر، قابلیت های امنیتی و حریم خصوصی آن است.

کاربران روی این روتر می توانند اپلیکیشن های مخصوص محافظت از حریم خصوصی در فضاهای آنلاین مانند وی پی ان های توزیع شده و غیر متمرکز، مسدودنماینده تبلیغات Incognito و سرویس ایمیل خصوصی ProtonMail را اجرا نمایند.

اچ تی سی می گوید این هاب 5G ویژگی های امنیتی بسیار بیشتری دارد که می تواند این روتر را به یک نود استخراج بیت کوین و وب گردی امن در اینترنت تبدیل کند ولی از بیان جزئیات آن ها خودداری نموده است.

روتر Exodus 5G Hub در بخش ارزهای مجازی و دیجیتالی از نرم افزار Zion Vault اچ تی سی پشتیبانی می نماید و اجازه اجرای همه نودهای بیت کوین را می دهد. از کیف پول های مجازی امن نیز برای رمز ارزها پشتیبانی می نماید و گزینه هایی برای بازیابی کلیدهای رمزی خصوصی دارد.

یک دستگاه هوشمند خانگی

این روتر تا حدود زیادی شبیه به یک اسمارت فون طراحی شده است که از سابقه شرکت اچ تی سی در ساخت گوشی نشات می گیرد. یک نمایشگر عظیم 5 اینچی دارد با پنل صفحه نمایش HD دارد.

پردازنده پرقدرت کوالکام اسنپدراگون 855 روی آن سوار شده و 4 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد.

از اسلات microSD و نانو سیم کارت پشتیبانی می نماید و یک درگاه شبکه RJ45 اترنت گیگابیتی دارد. باتری این مودم روتر 5G نسبتا عظیم و 7660 میلی آمپرساعتی است. به وسیله آداپتور برق شارژ می گردد و کلید ریست دارد.

بعضی از فرمت های صوتی و تصویری را می تواند اجرا کند و یک شبه دستگاه سرگرمی در خانه باشد. اندروید 9.0 روی آن سوار شده است و دارد یک میکروفون، دو بلندگو با پشتیبانی از گوگل اسیستنت است.

روتر HTC Exodus 5G Hub سه ماهه دوم سال 2020 روانه بازار می گردد و هنوز قیمت آن تعیین نیست.

امروز خبری خواندم که بسیار تعجب برانگیز بود. مجوز فعالیت اپراتورهای TD-LTE روی فرکانس 3.5 گیگاهرتز تا سرانجام سال به اتمام می رسد و از سال آینده…

اگر شماهم به دنبال راهی هستید که بدون دانش فنی و حتی بدون خرید ماینر بتوانید به استخراج بیت کوین بپردازید این مقاله را بخوانید….

هواوی در مراسمی که به معرفی نسل جدید محصولات تبلت، لپ تاپ و تجهیزات جانبی اختصاص داشت، از فناوری ها، روترها و هات اسپات های جدید خود رونمایی کرد….

وب سایت آی ماینر به عنوان پیشرفته ترین و معتبرترین سامانه آنلاین خرید و اجاره ماینر ، با دریافت مجوزهای لازم، فعالیت خود را در…

شرکت نت گیر در نمایشگاه CES 2020 از جدیدترین و سریع ترین مودم/هات اسپات 5G رونمایی کرد. مودم Nighthawk M5 به طور کامل از طیف های فرکانسی شبکه های فایوجی…

پیش بینی می شد فناوری 5G به سرعت فراگیر گردد و شاهد استفاده اینترنت اشیا از پرسرعت ترین شبکه موبایل دنیا باشیم. شرکت پیرلی (Pirelli) از لاستیکی رونمایی…

شبکه های 5G در چند کشور راه اندازی شدند و گوشی های 5G به بازار آمدند. فایوجی فناوری و تحولی عظیم تر و گسترده تر از یک شبکه موبایل است…

داشتم درباره دستگاه های ماینینگ و تعیینات آن ها در اینترنت جست وجو می کردم که به یک موضوع جالب رسیدم. اینکه با یک روتر معمولی بتوانیم ماینینگ کنیم….

منبع: شبکه چی
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 786

به "اچ تی سی امن ترین مودم روتر 5G جهان برای وب گردی و استخراج بیت کوین را معرفی کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اچ تی سی امن ترین مودم روتر 5G جهان برای وب گردی و استخراج بیت کوین را معرفی کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اچ تی سی امن ترین مودم روتر 5G جهان برای وب گردی و استخراج بیت کوین را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید