بالاترین نشان افتخار دانشگاه آکسفورد به چه کسی رسید؟

به گزارش مجله تانی بای، یک دانشجوی فیلیپینی در دسامبر سال جاری بالاترین نشان افتخار را در دانشگاه معتبر آکسفورد در انگلیس دریافت کرد.

بالاترین نشان افتخار دانشگاه آکسفورد به چه کسی رسید؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از اینتر آکسیون، الین جوی کالاپائو در تاریخ 2 دسامبر از جانب دانشگاه آکسفورد مورد تقدیر نهاده شد و پیروز به کسب بالاترین درجه افتخار یک فارغ التحصیل شد که یک دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد می تواند در جوامع بریتانیایی کسب کند.

او قرار است در تاریخ 12 مارس 2022 میلادی از این دانشگاه فارغ التحصیل گردد.

الین که دومین مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت می نماید، راجع به کسب این پیروزیت گفت: پیروزیتم را به خدا، خانواده، دوستان ، اساتید و سایر افرادی که مرا یاری کردند، مدیون هستم.

وی در مورد چگونگی رسیدن به این پیروزیت گفت: من همیشه نسبت به خودم سخت گیر بوده ام و اخیرا فهمیدم که باید هر چند وقت یک بار به خودم تلنگری بزنم تا بتوانم همیشه بلندپرواز باشم و با سختی ها کنار بیایم.

الین قبل از اخذ مدرک از دانشگاه آکسفورد دستاوردهای زیادی کسب نموده است. در سال 2010 میلادی، از یک دانشگاه فیلیپینی فارغ التحصیل شد و در حالی که مدرک کارشناسی ارشد خود را میگرفت، به مرتبه استادیاری رسید.

در سال 2016، او برای تحصیل در خارج از کشور شروع به رویاپردازی کرد.

او در آن دوران برای دریافت بورسیه تحصیلی در انگلیس که به کشورهای در حال توسعه ارائه می شد، درخواست داد ولی باخت. او 4 سال برای دریافت بورسیه کوشش کرد و در نهایت در سال 2020 پیروز به کسب بورسیه شد.

الین در رابطه با شروع تحصیل خود در آکسفورد در دوران پاندمی کووید-19 گفت: تحصیل من در آکسفورد با دوران کووید-19 همراه بود و خانواده من مبتلا به کووید-19 شدند و چند تن از بستگانم را از دست دادم و همزمان پدرم دچار زوال عقل شد.

این مسائل سبب شد الین به این فکر کند که در این شرایط به تحصیل ادامه دهد یا به خانه بازگردد.او در نهایت به این نتیجه رسید که باید در سخت ترین سال زندگی اش به رویاهای خود برسد و حتی پس از بازگشت به خانه کاری از دست او برنمیاید.بنابراین کوشش کرد تا تحصیل خود را هرچه سریعتر به انتها برساند تا یک سال از زمان دوری از خانه را کوتاه کند.

او گفته فاصله طولانی انگلیس تا فیلیپین و دوری از خانواده برایش حکم یک شکنجه عاطفی دارد. به همین علت میخواهد بعد از فارغ التحصیلی از آکسفورد، زمانی را استراحت کند. چراکه تحصیل در آکسفورد سبب شده او بی خوابی های زیادی را متحمل گردد و فشارهای بدی را پشت سر بگذراند.

این دانشجوی فیلیپینی در انتها گفت: دانشگاه آکسفورد را مانند هر دانشگاه دیگری در خارج از کشور در نظر بگیرید. در نظر گرفتن آن به عنوان یک دانشگاه غیرقابل دسترس، به شما یاری نمی نماید تا به آنجا برسید. با این حال، این بدان معنا نیست که برای رسیدن به آن، کمتر کوشش کنید. یاد بگیرید که در هر کوششی که انجام می دهید، همیشه برترین خود را ارائه دهید، زیرا تنها با ارائه برترین های خود می توانید برترین پاداش را دریافت کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1908

به "بالاترین نشان افتخار دانشگاه آکسفورد به چه کسی رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاترین نشان افتخار دانشگاه آکسفورد به چه کسی رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید