با ورزش های رزمی کرمانشاه بیگانه نیستم

به گزارش مجله تانی بای، رئیس جدید هیات ورزش های رزمی استان کرمانشاه که ریاست هیات کونگ فو استان کرمانشاه را نیز برعهده دارد، درخصوص انگیزه حضورش در این هیات گفت: بنا به تقاضای ورزشکاران هیات ورزش های رزمی استان در انتخابات هیات شرکت کردم و با حمایت خود آنها هم پیروز شدم.

با ورزش های رزمی کرمانشاه بیگانه نیستم

منوچهر حاتمی در گفت و گو با خبرنگاران، با یادآوری اینکه سال گذشته برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه انتخاب شد، اظهار کرد: طی سه دوره و یکسالی که ریاست این هیات را عهده دار بودم، اقدامات و فعالیت های چشمگیری را با کمک جامعه کونگ فو استان انجام دادیم و می توانم بگویم که درحال حاضر کونگ فو کرمانشاه روی ریل موفقیت های خود در حرکت است.

وی افزود: کرمانشاه در این سالها به یکی از قطب های کونگ فو ایران تبدیل شده و اکنون هم افراد توانمندی در این هیات حضور دارند که می توانند موفقیت های این هیات را ادامه دهند.

حاتمی در ادامه به حضورش درهیات ورزش های رزمی و انگیزه اش از این کار اشاره کرد و گفت: هرچند که سه سال دیگر تا انتها دور چهار ساله ریاستم در هیات کونگ فو استان باقی مانده، اما چند ماه پیش ورزشکاران ورزش های رزمی استان تقاضا کردند تا برای توسعه و حمایت از ورزش های رزمی به این هیات بیایم.

وی شرح داد: آمدنم به هیات ورزش های رزمی به تقاضای ورزشکاران این هیات بوده و من هم تمام حمایت و تلاش خود را از این رشته در استان خواهم داشت تا همانند کونگ فو شاهد رشد و ترقی آن باشیم.

حاتمی افزود: از ورزش های رزمی کرمانشاه بیگانه نیستم، چرا که سابقا در این هیات بوده ام و یکی از قهرمانان رشته های رزمی استان هستم، پس به شرایط آن آگاهی دارم.

وی تاکید کرد: برای موفقیت ورزش های رزمی در کرمانشاه بزودی شورای فنی هیات را تشکیل می دهم و راهکارهایی را برای برون رفت آن از رکود ارائه خواهیم داد.

وی در ادامه در خصوص تکلیف هیات کونگ فو هم گفت: استعفا خود را نوشته ام و ظرف روزهای آینده آن را به فدراسیون کونگ فو ارسال خواهم کرد تا با انتصاب سرپرست، زمینه برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات را فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 502

به "با ورزش های رزمی کرمانشاه بیگانه نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ورزش های رزمی کرمانشاه بیگانه نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید