برانکو: دیدار با استقلال و السد 2 بازی تاپ ما در این فصل هستند، تحت تاثیر بازی آدام قرار گرفتم

به گزارش مجله تانی بای، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدارهای پیش روی این تیم مقابل استقلال و السد قطر به عنوان بازی های تاپ سرخپوشان در فصل جاری یاد کرد.

برانکو: دیدار با استقلال و السد 2 بازی تاپ ما در این فصل هستند، تحت تاثیر بازی آدام قرار گرفتم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اوج گیری دوباره پرسپولیس باعث گردیده این روزها همه از برانکو و تیمش تعریف و تمجید نمایند. شاید کمتر کسی تصور این را داشت که پرسپولیس با همه کمبودهایش این فصل را بهتر از هر فصل دیگری شروع کند و بدون تردید نقش پرفسور در این شرایط پرسپولیس بسیار پررنگ است، مربی که عملکردش در لیگ برتر ایران قابل ستایش بوده. در آستانه دربی 88 و متعاقب آن بازی سرنوشت ساز سرخپوشان با السد برانکو به سؤالات خبرنگار خبرنگاران پاسخ داد.

خبرنگاران: فکر می کردید بازی با سپیدرود و شکست این تیم تا این حد برای پرسپولیس سخت گردد؟ بله، ما انتظار چنین بازی سختی را داشتیم. بعد از بازی با الدحیل با وجود خستگی که داشتیم از نظر روحی و روانی خیلی قوی بودیم و به خاطر همین روحیه بازیکنان در زمین عملکردی عالی داشتند. نتیجه این بازی برای ما بسیار مهم بود از این جهت که بازی قبل از دربی به حساب می آمد.

خبرنگاران: شما قبل از بازی گفته بودید سپیدرود با علی کریمی ضدفوتبال بازی نخواهد کرد، به نظر می آمد همین اتفاق هم رخ داد. من با توجه به شناختی که از علی کریمی و تفکراتش داشتم پیش بینی می کردم که حریف مان ضدفوتبال نخواهد کرد. واقعاً سپیدرود با کریمی تبدیل به تیمی سازماندهی گردیده و با نظم تاکتیکی تبدیل گردیده بود. بازیکنانی چون یعقوب کریمی، میلاد شیخ اسلامی و مهرداد بایرامی عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشتند. شوکی که به سپیدرود با آمدن کریمی وارد شد این تیم را نسبت به روز های اول فصل خیلی بهتر و با ثبات تر نموده است و مطمئن باشید آنها برای هر تیمی در لیگ حریف سرسختی خواهند بود.

خبرنگاران: وقتی قرار شد آدام همتی را به زمین بفرستید فکر می کردید او نتیجه را با یک شوت زیبا عوض کند؟ در مورد آدام باید بگویم همان طور که در نشست خبری بعد از بازی به شما گفتم، او هر روز سخت تمرین می نماید تا بهتر گردد و دیروز ثابت کرد شایسته بیشتر بازی کردن است. عملکرد آدام در بازی با سپیدرود مرا تحت تأثیر قرار داد. در کنار آن یک گل فوق العاده هم به ثمر رساند تا یک روز عالی را پشت سر گذاشته باشد. او واقعاً شایسته بازی کردن برای دقایق بیشتری است.

خبرنگاران: منشا و علیپور زوج خیلی خطرناکی را در خط حمله پرسپولیس تشکیل داده اند و این همان چیزی است که شما مدت ها انتظارش را داشتید، با این تفاسیر به نظر می آید آقای گل سال جاری لیگ هم پرسپولیسی خواهد بود. خواسته شما همین است؟ بله منشا و علیپور تبدیل به زوجی گردیده اند که برای هر حریفی خطرناکند و می توانند موقعیت های زیادی را در هر مسابقه ای خلق نمایند. با این حال برای من فرقی نمی نماید گل را چه کسی بزند، بلکه مهم پیروزی تیم است. البته که دوست دارم آقای گل این فصل هم از پرسپولیس باشد.

خبرنگاران: دربی و هیجان های آن باعث نخواهد شد حساسیت بالای بازی با السد را فراموش نموده و فرصت کافی برای بررسی حریف قطری را نداشته باشید؟ دیدار با استقلال یک مسابقه خیلی خوب از نظر تاکتیکی قبل از بازی با السد برای ما خواهد بود. در تیم مان از لحاظ تاکتیکی چیزی نداریم که بخواهیم از السد پنهان کنیم. آنها هم چیزی برای پنهان کردن ندارند. هر دو تیم با شناخت از یکدیگر به مصاف هم خواهند رفت، اما چیزی که معین است هدف ما اول شکست استقلال و سپس گذشتن از سد السد است. این دو بازی، بازی های تاپ ما در این فصل هستند.

خبرنگاران: شما آخرین دربی را باختید، آیا برای انتقام به مصاف استقلال می روید؟ درست است که آخرین دربی را باختیم، اما در نیمه دوم آن مسابقه عالی بودیم و نتیجه می توانست بهتر و به سود ما رقم بخورد. به هرحال آن بازی تمام گردیده است و دیگر به دربی گذشته فکر نمی کنیم. در دربی پیش رو هم بدون شک به دنبال بهترین عملکرد و البته پیروزی هستیم.

خبرنگاران: طرفداران پرسپولیس از این تیم فقط برد می خواهند، صحبتی برای آنها دارید؟ از طرفداران مان تشکر می کنم، چرا که همیشه و به بهترین نحو ما را حمایت نموده اند. امیدوارم با کسب دو برد مقابل استقلال و السد پاسخ خوبی به محبت های آنها بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 12

به "برانکو: دیدار با استقلال و السد 2 بازی تاپ ما در این فصل هستند، تحت تاثیر بازی آدام قرار گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: دیدار با استقلال و السد 2 بازی تاپ ما در این فصل هستند، تحت تاثیر بازی آدام قرار گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید