برگزاری همایش از خائن اصلی نمی گذریم با موضوع فتنه 98 و مطالبه گری از مسئولین

به گزارش مجله تانی بای، همایش مردمی از خائن اصلی نمی گذریم با موضوع فتنه 98 و مطالبه گری از مسئولین، در سالن بصیرت لانه جاسوسی تهران برگزار شد.

برگزاری همایش از خائن اصلی نمی گذریم با موضوع فتنه 98 و مطالبه گری از مسئولین

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، عصر دهم آذرماه 98، همایش مردمی از خائن اصلی نمی گذریم با موضوع فتنه 98 و مطالبه گری از مسئولین، باحضور مردم متدین و انقلابی تهران، توسط گروهی از دانشجویان، طلاب و اقشار انقلابی در سالن بصیرت لانه جاسوسی تهران برگزار شد.

سهیل کیارش دبیر همایش در زمینه دلایل و ضرورت های برگزاری این همایش گفت: فتنه هایی که در صدر اسلام تا کنون در جوامع اسلامی رخ می دهد، بدلیل عدم تحلیل سیاسی در مردم، علی الخصوص خواص اهل حق میباشد.

وی اضافه نمود: عامل مهم اقتدار امام جامعه همیشه متدینین و انقلابیون پا در رکاب میباشند. دشمن درصدد شکستن اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه است و برای دستیابی به این هدف، متمرکز بر شکستن اقتدار امام جامعه شده است. ما به این طرح پروژه حذف امام می گوییم؛ حذف نه به معنای فیزیکی، حذف امام بصورت نرم. مخاطب حذف امام متدینین هستند.

به عنوان مثال در همین قضیه گران شدن بنزین، پس از فرمایش امام خامنه ای و حمایت از تصمیم سران 3 قوه، از اقشار مختلف متدین (طلاب، چهره های شاخص، بعضی علما و...) تحلیل ها و اعتراضات زیادی صورت گرفت. این یعنی تردید نسبت به صحت تدابیر امام جامعه.

سایر محور های عنوان شده در همایش:

- چرایی درخواست مذاکره مجدد رئیس دولت پس از انتخابات 96

- نفوذ عوامل دشمن در دستگاه های اجرائی و تصمیم سازی برای تصمیم گیران و ایجاد فشار مالی و معیشتی بر مردم

- ایجاد موج اعتراضات داخلی توسط ایادی دشمن برای رسیدن به اهداف از پیش معین شده غرب

- هشدار درخصوص موج دوم فتنه 98 به وسیله فشار معیشتی و گرانی روزافزون و به صحنه آوردن مردم در مقابل نظام

در انتها دبیر همایش بر ضرورت هم افزایی نیرو های انقلابی و مردمی تاکید نمود و از حضار برای روشنگری و بصیرت افزایی درخواست نمود در جلسات تحلیلی شرکت کرده و برنامه دشمن را برای سایر اقشار بصورت چهره به چهره بیان کنند.

همچنین از فعالیت های این گروه درخصوص نهضت روشنگری و نهضت مطالبه گری، به طرح مسجد پناه مردم و سفر های استانی کاروان حفاظت از منافع ملت اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 571

به "برگزاری همایش از خائن اصلی نمی گذریم با موضوع فتنه 98 و مطالبه گری از مسئولین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش از خائن اصلی نمی گذریم با موضوع فتنه 98 و مطالبه گری از مسئولین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید