تاثیرات فینال لیگ قهرمانان در پرسپولیس، تغییرات دوباره در ترکیب

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس با شکست دو بر یک مقابل اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا نتوانست جام قهرمانی این مسابقات را برای خود کند.

تاثیرات فینال لیگ قهرمانان در پرسپولیس، تغییرات دوباره در ترکیب

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که ترکیب این تیم را با وجود غیبت وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر متفاوت تر از همواره راهی میدان کرد حالا چاره ای جز تغییر دوباره در ترکیب این تیم ندارد.

کادر فنی پرسپولیس با جدایی بشار رسن دیگر نمی تواند از او در میانه میدان استفاده کند تا حالا شانس امید عالیشاه، سیامک نعمتی، احسان پهلوان و میلاد سرلک برای بازی گردانی در میانه میدان این تیم بیش از پیش گردد.

یحیی که برای فینال لیگ قهرمانان 2020، کمال کامیابی نیا را نیمکت نشین نموده بود حالا چاره ای جز بازگرداندن او به ترکیب اصلی ندارد.

ضمن اینکه سرمربی پرسپولیس بعید نیست تغییری را در دفاع راست خود ایجاد کند تا مهدی شیری که اشتباه او در جریان بازی با اولسان تاثیر بسزایی در باخت تیمش داشت روی نیمکت بنشیند و نعمتی که توانایی حضور در خطوط سه گانه زمین را دارد به جمع مدافعان بازگردد.

وحید امیری و احسان پهلوان نیز که محروم از حضور در فینال بودند به جمع یازده مرد اصلی پرسپولیس برای بازی عقب افتاده هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران باز خواهند گشت.

پرسپولیس در حالی آدینه هفته جاری به مصاف نساجی در قائمشهر می رود که این تیم فرصت کمی برای ریکاوری دارد و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا باید خود را برای بازی در چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر آماده کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1360

به "تاثیرات فینال لیگ قهرمانان در پرسپولیس، تغییرات دوباره در ترکیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیرات فینال لیگ قهرمانان در پرسپولیس، تغییرات دوباره در ترکیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید