ترسناک ترین خانه در بلاروس

به گزارش مجله تانی بای، در شهر روتومکا، یکی از شهرهای کشور بلاروس و در 5 کیلومتری شهر مینسک، خانه ای وجود دارد که آنقدر مخوف است که مردم شهر سعی میکنند از کنار آن رد نشوند، بخصوص در طول شب! در ادامه با دورونزدیک همراه باشید تا بیشتر با این خانه مرموز آشنا شوید.

ترسناک ترین خانه در بلاروس

جهت دریافت خدمات طراحی و بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خانه ای که پر از نمادهای شیطانی و ترسناک است

در شهر روتومکا، یکی از شهرهای کشور بلاروس و در 5 کیلومتری شهر مینسک، خانه ای وجود دارد که آنقدر مخوف است که مردم شهر سعی مینمایند از کنار آن رد نشوند، بخصوص در طول شب! اسکلت دست های مرده هایی از دیوار این خانه بیرون زده است، جمسمه هایی از شیاطین هم روی سقف این خانه قرار گرفته است. ولی این تمام ماجرا نیست، چند ده جمجمه هم روی بخش دیگری از سقف این خانه قرار گرفته است. با این اوصاف، این خانه را قطعاً می توانیم ترسناک ترین خانه در بلاروس بنامیم.

عکس هایی از این خانه ترسناک و مرموز اخیراً در رسانه های بلاروسی به شدت پخش شده است. عموم مردم هم خلاقیت صاحب این خانه را تحسین می نمایند. ولی با این حال، مهم ترین دلیلی که باعث معروف شدن این خانه شد، شاید این بود که همسایگان این خانه از آن می ترسیدند و از مرموز و ترسناک بودن آن شکایت داشتند. حتی یکی از همسایگان به صورت رسمی پیش مراجع قضایی شکایت کرد، و اعلام کرد که این جمجمه و مجسمه ها باعث ترسیدن بچه ها و یا حتی افراد بزرگ سال می گردد و این افراد در طول شب می ترسند از کنار این خانه راه بروند.

یکی از ساکنین این محله می گوید که از این خانه با گوشی خودش عکس گرفته تا به همکارش نشان دهد، ولی عکس ها را پاک نموده، چون دوست نداشته که عکس این شیاطین در گوشی او باشند. وی می افزاید البته این خانه از راه دور جالب است، حتی نوه من می گفت که این خانه شبیه قصرهای افسانه ای در شهربازی ها است. ولی وقتی به خانه نزدیک تر شدیم و آن دست هایی که از دیوار بیرون آمده بودند را دید، ترسیده بود. حالا دیگر حتی با نوه ام را از کنار این خانه هم رد نمی شویم. در تاریکی شب این خانه نه فقط برای بچه ها، بلکه حتی برای بزرگسالان هم ترسناک است.

یکی از همسایگان کناری این خانه هم از این شکایت داشت که این خانه خیلی ترسناک است و مجمسمه های شیاطین و جمجمه های روی سقف اصلاً ظاهر خوبی ندارند. وی می گوید حتی یکی از این شیاطین که کمان به دست دارد، تیرش را به سوی پنجره خانه او نشانه گرفته که این صحنه اصلاً حس خوبی به او نمی دهد. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

ساکنین محله می گویند که صاحب این خانه یک فرد عادی است که حدود 10 سال پیش ساخت خانه را آغاز نموده بود، ولی برای 8 سال ساخت آن را موقف کرد و بعد از این مدت حدود 2 سال پیش برگشت و ساخت آن را ادامه داد. حالا دیگر ساخت این خانه تقریباً رو به اتمام است. ولی مردم می ترسند که مبادا او قصد داشته باشد چیزهای ترسناک بیشتری به این خانه اضافه کند.

با این اوصاف چه از این خانه خوشتان بیاید چه نیاید، باید قبول کنید که خلاقیت این فرد در ساخت خانه حداقل باعت می گردد دزدی جرات نکند به خانه او دستبرد بزند! بخصوص هم اینکه اگر آن فرد خرافاتی باشد. به هرحال اگر به این شهر سفر کردید، مراقب باشید که در تاریکی شب از کنار این خانه گذر نکنید.

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 667

به "ترسناک ترین خانه در بلاروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناک ترین خانه در بلاروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید