تمدید 3 ماهه مجوز بهره برداری از تأسیسات گردشگری در گیلان

به گزارش مجله تانی بای، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: اعتبار پروانه بهره برداری تأسیسات گردشگری استان گیلان به مدت سه ماه تمدید شد و تا 18 خردادماه 99 معتبر خواهد بود.

تمدید 3 ماهه مجوز بهره برداری از تأسیسات گردشگری در گیلان

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، شهرود امیر انتخابی دوشنبه 19 اسفندماه 98 بابیان اینکه بخش عمده ای از مراجعات حضوری به اداره کل استان برای تمدید مجوز بهره برداری تأسیسات گردشگری است، گفت: به منظور کاهش مراجعات حضوری مدیران تأسیسات گردشگری و در راستای اجرای توصیه های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این ویروس، اعتبار پروانه بهره برداری تأسیسات گردشگری استان گیلان به مدت 3 ماه تمدید شد و تا 18 خردادماه 99 معتبر خواهد بود.

او اضافه نمود: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطلاعات لازم برای تمدید پروانه بهره برداری را به طور کامل در سامانه اینترنتی جامع دفاتر خدمات مسافرتی بارگذاری نموده اند، متقاضیان تا خردادماه 99 از مراجعه حضوری برای اخذ پروانه جدید خودداری نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان همچنین اعلام کرد: دریافت خدمات غیرحضوری در این اداره کل مهیا شده است، افراد می توانند به وسیله شماره تلفن های منتشرشده در پرتال اداره کل استان و به وسیله فضای مجازی، بسیاری از موارد کاری خود را پیگیری نمایند.

او از تمام مدیران تأسیسات گردشگری استان خواست از مراجعه حضوری برای تمدید پروانه و ارائه گزارش عملکرد حتی الامکان تا سرانجام فروردین ماه اکیداً خودداری نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 796

به "تمدید 3 ماهه مجوز بهره برداری از تأسیسات گردشگری در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید 3 ماهه مجوز بهره برداری از تأسیسات گردشگری در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید