تمهیدات فدراسیون کشتی برای رونق بخشیدن به جام دنیا پهلوان تختی

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، بی تردید رقابتهای بین المللی جام تختی در سالهای اخیر با افت کمی و کیفی مشهودی روبرو شده که در بعضی اوقات نام و اعتبار این رویداد باسابقه بین المللی کشتی ایران را زیر سوال می برد.

تمهیدات فدراسیون کشتی برای رونق بخشیدن به جام دنیا پهلوان تختی

به همین علت فدراسیون کشتی میخواهد با اجرای تمهیدات ویژه و فکورانه ای، افت کمی و کیفی جام تختی را رفع و برگزاری آن به عنوان یک رویداد بین المللی را مجذوب کننده و کارآمدتر کند.

این موضوع تا حدی برای فدراسیون کشتی اهمیت دارد که چندی پیش علیرضا دبیر به عنوان سکاندار مدیریت کشتی ایران هم به آن واکنش نشان داد و گفت: جام تختی سال جاری اواخر بهمن و اسفند برگزار خواهد شد تا زمان آن را از تعطیلات کریسمس جدا کنیم، اما باز هم خیلی از کشورها می گویند پول بلیت را بدهید تا ما به این جام بیائیم.

به گفته دبیر این در حالی است که وقتی ایران قرار است در تورنمنتی شرکت کند حتی پول ثبت نام را هم پرداخت می نماید.

رئیس فدراسیون کشتی در این خصوص بیان کرد: حالا من این پول را برای تیم نگهدارم خوب است یا اینکه پول بدهم کشتی گیر خارجی بیاید؟ دلم نمی آید پول بدهم کشتی گیر درجه 2 و 3 به ایران بیاید. به همین علت برای جام تختی سال جاری در حال مکاتبه هستیم و به تیم ها گفتیم پول غذا و خوابگاه را ما می دهیم و حداقل شما هزینه بلیت خودتان را بدهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1872

به "تمهیدات فدراسیون کشتی برای رونق بخشیدن به جام دنیا پهلوان تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات فدراسیون کشتی برای رونق بخشیدن به جام دنیا پهلوان تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید