تور ارزان چین: تکمیل قوانین چین برای مقابله با رقابت های تجاری ناعادلانه

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، یوان شیلو، یک مقام نظارتی در چین در این مورد به خبرنگاران گفت: هدایت های مناسب در این زمینه به شرکت های تجاری ارائه می گردد.

تور ارزان چین: تکمیل قوانین چین برای مقابله با رقابت های تجاری ناعادلانه

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بعلاوه قوانین ضد انحصار با تمرکز بر حوزه هایی مانند پلتفرم های خدمات آنلاین خرید و فروش و تجارت آنلاین، نوآوری های فناوری، امنیت اطلاعات و خدمات مورد احتیاج خانوارها راه اندازی خواهد شد.

پو چون، معاون اداره دولتی تنظیم بازار، اضافه کرد: توسعه بی نظم شرکت های آنلاین که از مزایای متنوعی در حوزه سرمایه، داده و فناوری بهره می برند، مشاغل فردی را تحت فشار قرار داده است. از همین رو قوانینی برای منظم کردن فعالیت های آنها وضع خواهد شد.

چین در دو سال اخیر برای مقابله با انحصارطلبی شرکت های فناوری بزرگ این کشور مانند علی بابا، تنسنت، بایدو و غیره قوانین متنوعی را وضع نموده و در مواردی به جریمه کردن آنها متوسل شده است. در آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی نیز رویه های مشابهی بر علیه انحصارطلبی شرکت های تجاری اعمال می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1989

به "تور ارزان چین: تکمیل قوانین چین برای مقابله با رقابت های تجاری ناعادلانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: تکمیل قوانین چین برای مقابله با رقابت های تجاری ناعادلانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید