جاذبه های گردشگری مسکو روسیه

به گزارش مجله تانی بای، مسکو پایتخت روسیه ، در رودخانه ماسکو در شعبه فدرال مرکزی واقع است مسکو پر جمعیت ترین شهر روسیه و اروپا است . این شهر بزرگترین شهر روسیه و شمالی ترین شهر در دنیا است در عین حال مسکو از یک آب و هوای قاره ای مرطوب برخوردار است .

جاذبه های گردشگری مسکو روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

و معماری آن ، احیای شده در سطح دنیا است مسکو دارای یکی از معماری های تجدید یافته در سطح دنیا است . بعضی از سازه های برجسته آن شامل 7 خواهران است که در طول دوره استالین احداث شد . این ابنیه شامل 7 آسمانخراش عظیم است که سراسر شهر را در حدود یک فاصله برابر از کرمابین در بر گرفته اسشت که در مابین مقر کلیسای کاتدرال گشت باسیل است در عین حال ، عمارتهای پیازی با شکوه آن ، کلیسای جامع مسیحیان این شهر بحث عنوان ساویور با سقف های دارای پوشش طلایی ، موزه پوتکین هنر های زیبا و میراث فرهنگی از جمله مکان های مهم و عظیم از لحاظ سبک و معماری ساخت است .

در طول پیاده روی از بیشتر موزه های ذکر شده در روسیه گالری ترتیاکرف یک جهانگرد را به سوی آثار نقاشی های باستانی روسیه و نقاشی های قبل از انقلاب کبیر روسیه و ترکیبی از آثار هنرمندان معروف معاصر روسیه سوق می دهد . از اینجا می توانید هر کسی به موزه هنرهای زیبا پوتسکین داشته باشید که مجسمه های قدیمی و حال حاضر در کنار آثاری از تمام نقاشان معروف هر عصر مثل آثار پابلوپیکاسو و کلاود مونت را مشاهده خواهید کرد . موزه تاریخی ملی روسیه نیز بازدید های زیادی از سوی جهانگرد ها به دنبال دارد. در اینجا وارد خط تاریخچه روسیه می شوید .

ازدیدگاه هنرهخای عملیاتی ، تئاتر و اختاسکوف بر تئاتر بولشوی و تئاتر مالیی ، از جمله مواردی هستند که شما باید برای آنها تجزیه و تحلیل مدرن آثار کلاسیک و توصیه مجله جهانگردی خبرنگاران, از آنها دیدن نمائید .

برای کنسرت های پایکوبی باله ، راک و پاپ و دیگر اجراهای موسیقیایی کنسرت ایالتی روسیه و جاذبه موسیقی بین المللی مسکو ، مکان های اجرا به شمار می رود . اگر تمام مواد فوق آتش شما را برای فرهنگ روسی خاموش نکرده است یک بازدید از سیرک های مسکو و سیرک مسکو در شهر اس و تنوس دارد یاری شایانی به شما می نماید . مسکو و سنت پترزبورگ ، تاثیر گذارترین شهرهای روسیه هستند . تعداد زیادی از جاذبه های جهانگردی مسکو هر ساله ، میلیون ها جهانگرد را جذب این مناطق می نماید . یک بازدید از پارک مرکزی فرهنگ و آسایش ، نشانه ای برای بیشتر اعضاغی خانواده است . این پارک حاوی جاذبه های جهانگردی بچه ها ، زمین های تنیس و دیگر اماکن ورزشی است . در عین حال شما می توانید از باغ شکوچنی ، قدیمی ترین پارک در مسکو یا پارک این مایلوسکی یکی از عظیمترین پارک های شهری در دنیا دیدن کنید .

اگر بخواهید اطلاعاتی درباره نقشه روسیه داشته باشید . باغ آموزشگاه علوم را برای دیدار انتخاب کنید .

بیش از 20 هزار نمایشگاه زنده مختلف از گونه های گیاهی بخش های مساحت دنیا مجهز به آزمایشگاه برای انجام تحقیقات علمی وجود دارد .

برای یک جهانگرد بعضی در مسکو یکی از برجسته ترین فعالیت ها به شمار می رود . مربیان با تجربه برای یاری به شما در تسلط به ساده ترین تکنیک ها براثی حرکت روی برف در دسترس هستند .

شایان ذکر است که این ورزش تنها در طول فصل زمستان امکان پذیر است که در ماههای دسامبر و فوریه است . یک دیدار از مرکز آموزشهای یوی گاگارین برای منجمان ، ستاره شناسان و خلبانان نظامی ، تجربه ای بسیار جالب برای شما فراهم خواهد نمود . یک نیروی جاذبه عظیم را تجربه کنید وقتی که ورود به جو زمین را شبیه سازی می کنید و قادرید .تیروهایی را شناسایی کنید که در طول پرتاب موشک به فضا و پرواز در مدار ر ا تجربه خواهید کرد . مسکو ارائه دهنده خدمات پیاپی سقوط آزاد حاصل از پریدن در نقطه آزاد در ایام تعطیلات است .

از تجربه برخورداری از کنترل چتر نجات برای 4 تا 5 دقیقه تا رسیدن به زمین لذت ببرید .

منبع: جاده های سبز
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1157

به "جاذبه های گردشگری مسکو روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری مسکو روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید