جایزه 5 میلیون دلاری آمریکا برای کشف یک راز از کره شمالی

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران : دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا امروز، سه شنبه از پاداش تا پنج میلیون دلاری این کشور در ازای دستیابی به اطلاعاتی از هرگونه اقدامات دور زدن تحریم های اعمال شده علیه کره شمالی اطلاع داد.

جایزه 5 میلیون دلاری آمریکا برای کشف یک راز از کره شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکس وونگ، دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا در مرکز تحقیقات بین المللی و استراتژیک گفت، امروز وزارت خارجه سایت الکترونیکی جدید DPRKrewards.com را راه اندازی کرد تا به افراد در سراسر دنیا دسترسی پیدا کند و برنامه پاداش برای عدالت در مورد اطلاعات مربوط به فرار کره شمالی از تحریم ها را عملی کند.

وونگ اضافه نمود، طبق این برنامه هر فردی که اطلاعاتی درباره عمکرد تحت تحریم ها ارائه کند مستحق دریافت جایزه ای تا پنج میلیون دلار خواهد بود. دولت آمریکا آماده است تحریم هایی جدیدی علیه چین به دلیل تجارت مستمر با کره شمالی اعمال کند.

او ادامه داد، آمریکا به تحریم های هر فرد یا شرکتی که اقدام به دور زدن تحریم ها نموده حتی افراد و شرکت های داخل محدوده قضایی چین ادامه می دهد و کشتی های بزرگ حامل زغال سنگ یا دیگر کالاهای مشمول تحریم های کره شمالی به مقصد چین دست کم در 555 مورد بوده است.

این مقام آمریکا تاکید نمود، آمریکا معتقد است شرکت های چینی به تعامل با شرکت های مشمول تحریم های سازمان ملل ادامه می دهند و چین میزبان 20 هزار کارگر کره شمالی در نقض تحریم های سازمان ملل است.

به گفته او، رهبر کره شمالی در مذاکرات جدی و واقعی مشارکت نداشته و هیچ گام ملموسی در راستای خلع سلاح هسته ای برنداشته است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1331

به "جایزه 5 میلیون دلاری آمریکا برای کشف یک راز از کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه 5 میلیون دلاری آمریکا برای کشف یک راز از کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید