صندلی منشآت خان احمد گیلانی در مطالعات صفویه پژوهی

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران پژوهشکده تاریخ اسلام با همکاری مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب نشست صندلی منشآت خان احمد گیلانی در مطالعات صفویه پژوهی را برگزار می نماید.

صندلی منشآت خان احمد گیلانی در مطالعات صفویه پژوهی

در این نشست دکتر عباس پناهی، عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان، دکتر ابوالفضل حسن آبادی، مدیر مرکز نسخ خطی آستان قدس رضوی، و دکتر محمدرضا ابوئی مهریزی، عضو هیئت علمی دانشگاه اهل بیت، سخنرانی خواهند کرد و مدیریت این نشست نیز به عهده دکتر فاطمه احمدوند خواهد بود.

کتاب منشآت خان احمد گیلانی، با تصحیح عباس پناهی، به عنوان سیصد و شصت و سومین اثر از آثار مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب به تازگی روانۀ بازار نشر شده است. عباس پناهی، مصحح منشآت خان احمد گیلانی، این اثر را به جهت دربرداشتن نامه ها و فرامین با محتوای اجتماعی، فرهنگی و حتی مالی و هنری، گنجینه ای ارزشمند از دوره پایانی حکومت امیران کیایی می داند و آن را مأخذی برای شناخت اوضاع فکری و دینی گیلان سده دهم و یازدهم هجری قمری قلمداد می نماید.

نشست صندلی منشآت خان احمد گیلانی در مطالعات صفویه پژوهی از سلسله نشست های علمی گروه رجال و خاندان های اسلامی پژوهشکدۀ تاریخ اسلام، روز چهارشنبه 28 مهرماه 1400، ساعت 17 تا 19 برگزار خواهد شد.

لینک ورود به جلسه:

https://www.skyroom.online/ch/a2m/lecture

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1814

به "صندلی منشآت خان احمد گیلانی در مطالعات صفویه پژوهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی منشآت خان احمد گیلانی در مطالعات صفویه پژوهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید