جزئیات تازه از تصویر جنجالی لیندا کیانی و بهنام بانی در روسیه

به گزارش مجله تانی بای، در خصوص تصویر ادعایی در خصوص لیندا کیانی و بهنام بانی در روسیه نیز ماجرا به جام جهانی 2018 روسیه باز می شود. در دوره قبل بسیاری از بازیگران به روسیه رفتند تا از نزدیک بازی ها را ببینند.

جزئیات تازه از تصویر جنجالی لیندا کیانی و بهنام بانی در روسیه

خبرنگاران | انتشار تصویری از لیندا کیانی و بهنام بانی در روسیه از سوی گروهی از کاربران فضای مجازی و بعضی رسانه ها و سایت های داخلی، جنجال تازه ای به راه انداخته است. آن ها مدعی اند که این دو چهره مشهور در مرحله ازدواج قرار دارند و برای مسافرت به روسیه سفر نموده اند.

به گزارش خبرنگاران ، البته این اولین شایعه ای نیست که در خصوص لیندا کیانی در طول یک هفته اخیر منتشر می شود. پیش از این هم گروهی از سایت های داخلی مدعی شده بودند که او به همراه نرگس محمدی به قطر سفر نموده اند، تا تماشاگر بازی های تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2022 دوحه باشند. ادعایی که درست نبود و تصویرش مربوط به چهار سال قبل است.

در خصوص تصویر ادعایی در خصوص لیندا کیانی و بهنام بانی در روسیه نیز ماجرا به جام جهانی 2018 روسیه باز می شود. در دوره قبل بسیاری از بازیگران به روسیه رفتند تا از نزدیک بازی ها را ببینند. در این رابطه خاطره اسدی، بهنام بانی، پویا امینی، شهرام حقیقت دوست و لیندا کیانی که به نظر می رسید به شکل هماهنگ به روسیه سفر نموده اند، تصاویری مشترک در این کشور منتشر کردند.

در خصوص ادعای ازدواج نیز هنوز این دو چهره واکنشی نشان نداده اند و احتمالا واقعیت ندارد.

منبع: فرادید
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2140

به "جزئیات تازه از تصویر جنجالی لیندا کیانی و بهنام بانی در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تازه از تصویر جنجالی لیندا کیانی و بهنام بانی در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید