جزئیات ممنوعیت و جرایم تردد در تعطیلات پیش رو در خوزستان

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران/خوزستان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی به قوت خود باقی است که بر اساس آن ورود به شهرهای قرمز 10 میلیون ریال و نارنجی 5 میلیون ریال جریمه دارد.

جزئیات ممنوعیت و جرایم تردد در تعطیلات پیش رو در خوزستان

سرهنگ حکیم عبداللهی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: از ساعت 12 ظهر روز یازدهم خردادماه تردد بین استان ها فارغ از رنگ بندی ها ممنوع است و کارکنان پلیس به وسیله سیستم های هوشمند و در بعضی محل ها برای جلوگیری از ورود و خروج خودروها حضور فعال خواهند داشت.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه تردد بین شهرهای یک استان مسئله ای نخواهد داشت، اضافه کرد: ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی به قوت خود باقی است که بر اساس آن ورود به شهرهای قرمز 10 میلیون ریال و نارنجی 5 میلیون ریال جریمه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان توضیح داد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا ساعت 3 بامداد برای همه شهرها با همان جریمه 2 میلیون ریالی در حال انجام بوده و در این ایام هم اجرا خواهد شد.

وی به کسانی که مجوز گرفته اند و مجوز آن ها در سامانه فرمانداری ها ثبت شده است، اشاره نمود و گفت: آن دسته از افرادی که حکم ماموریت داشته باشند و یا شغل آن ها خارج از شهر باشد، پس از آنالیز لازم به آن ها اجازه تردد داده خواهد شد.

سرهنگ عبداللهی در خاتمه از مردم خواست که برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در تعطیلات پیش رو از برگزاری دورهمی، تجمع و سفر خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1629

به "جزئیات ممنوعیت و جرایم تردد در تعطیلات پیش رو در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ممنوعیت و جرایم تردد در تعطیلات پیش رو در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید