خانه ظهیرالاسلام به موزه هنر تبدیل می گردد

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران به نقل از شهرداری تهران، مجتبی عبداللهی با اشاره به مرمت و بازسازی خانه ظهیرالاسلام در منطقه 12 گفت: خانه ظهیرالاسلام به طور مستقل برای سازمان زیباسازی نیست و طی انعقاد یک تفاهم نامه با وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی و با همکاری منطقه 12 مرمت و احیا می گردد.

خانه ظهیرالاسلام به موزه هنر تبدیل می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

وی با بیان اینکه برای احیا خانه ظهیرالاسلام و جلوگیری از تخریب بیشتر این خانه این پروژه در دستور کار قرار گرفته است، اضافه نمود: کاربری این خانه به صورت مشترک مشخص شده است، چراکه این خانه در حال حاضر در تملک و ملکیت وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی است و شهرداری تهران در مرمت این خانه مشارکت خواهد نمود. همانند کاری که برای موزه علی اکبر خان صنعتی انجام گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تنها مرمت این خانه به شهرداری تهران واگذار شده است، ادامه داد: به طور قطع خانه ظهیرالاسلام کاربری فرهنگی خواهد داشت، چراکه این خانه یک مکان تاریخی است و ممکن است به نگارخانه، موزه هنر یا خانه موزه تبدیل گردد؛ البته این موارد به عنوان یک پیشنهاد در شورای مشترک مطرح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 720

به "خانه ظهیرالاسلام به موزه هنر تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ظهیرالاسلام به موزه هنر تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید