خبرنگاران شکر تنظیم بازار به صورت بسته بندی در استان سمنان توزیع می شود

به گزارش مجله تانی بای، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: شکر به نرخ تنظیم بازار بر اساس مصوبه های ستاد تنظیم بازار از این پس به صورت فله در استان عرضه نمی شود و به میزان نیاز و سهمیه استان شکر در اختیار واحدهای بسته بندی قرار می گیرد و پس از بسته بندی در بازار عرضه می شود.

خبرنگاران شکر تنظیم بازار به صورت بسته بندی در استان سمنان توزیع می شود

محمدباقر منوچهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: شکر به نرخ تصویب شده ستاد تنظیم بازار در استان سمنان از این پس به صورت بسته بندی عرضه می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان بیان نمود: یک واحد بسته بندی در شهرستان گرمسار فعال است که می توان از ظرفیت این واحد برای بسته بندی شکر استفاده کرد.

وی ادامه داد: امسال هشت هزار و 300تن شکر به قیمت تعیین شده از سوی ستاد تنظیم بازار در استان توزیع شد که از این میزان، پنج هزار و 700 تن در بخش صنعت و 2هزار و 600 تن در بخش مصرف خانوارها عرضه شده است.

منوچهری شرح داد: امسال 992 تن برنج وارداتی نیز به نرخ ستاد تنظیم بازار در استان سمنان توزیع شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان خاطرنشان کرد: قیمت هر یک کیلوگرم برنج وارداتی در بازار استان سمنان برای مصرف کننده 180 هزار ریال است.

منوچهری شرح داد: سهمیه برنج به نرخ تنظیم بازار استان توسط عاملان فروش جذب و در معرض خرید شهروندان قرار می گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده هیچ کمبودی در کالاهای اساسی وجود ندارد و شهروندان آسوده خاطر باشند و با خرید هیجانی موجب ایجاد التهاب در بازار نشوند.

هفته های گذشته ستاد تنظیم بازار قیمت گذاری شکر تولید داخل را بر عهده انجمن ذیربط و بر اساس ضوابط تعیین نرخ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گذاشت.

براساس این مصوبه که در تاریخ دهم آبان ماه صادر شده، با توجه به تغییر اولویت ارزی شکر از گروه یک به گروه دو، مقرر شده قیمت گذاری این کالای تولید داخل توسط انجمن ذیربط و بر اساس ضوابط قیمت گذاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تعیین شود.

ستاد تنظیم بازار حداکثر قیمت شکر سفید برای مصرف کننده در بسته بندی های یک کیلوگرمی را هشت هزار و 700 تومان تعیین کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1297

به "خبرنگاران شکر تنظیم بازار به صورت بسته بندی در استان سمنان توزیع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکر تنظیم بازار به صورت بسته بندی در استان سمنان توزیع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید