خبرنگاران وزیر راه و شهرسازی: اعتبار چهار خطه پارس آباد - سربند 10 برابر افزایش یافت

به گزارش مجله تانی بای، اردبیل - خبرنگاران- وزیر راه و شهرسازی گفت: با افزایش 10 برابری اعتبار سال جاری پروژه چهارخطه پارس آباد - سربند این پروژه مهم شمال استان در دولت دوازدهم بهره برداری می گردد.

خبرنگاران وزیر راه و شهرسازی: اعتبار چهار خطه پارس آباد - سربند 10 برابر افزایش یافت

محمد اسلامی روز شنبه در بازدید از پروژه چهار خطه پارس آباد- سربند اضافه کرد: اجرای این پروژه مطالبه اصلی و به حق مردم مرزنشین منطقه بوده و رییس جمهوری نیز در سفر زمستان پارسال خود به استان اردبیل بر تسریع و اتمام این پروژه تاکید داشتند.

وی اعلام کرد: با تزریق اعتبار و نیز تقویت و فعال تر شدن پیمانکار مجری این طرح، مصمم به افتتاح این پروژه مهم حیاتی در کوتاه مدت هستیم.

پروژه جاده چهار خطه پارس آباد - سربند به طول 20 کیلومتر در حال اجراست.

جاده ترانزیتی پارس آباد - سربند از راه های ارتباطی پرتردد و حادثه خیز استان اردبیل محسوب می گردد که با چهار خطه شدن آن حوادث جاده ای در شمال استان کاهش خواهد یافت.

وزیر راه شهر سازی در سفر یک روزه فشرده خود به استان اردبیل روز شنبه از پروژه های جاده ای ، هوایی و ریلی استان بازدید می نماید.

در جریان سفر رییس جمهوری در زمستان پارسال بیش از 10 هزار میلیارد ریال پروژه در بخش راه و مسکن استان اردبیل کلنگ زنی شده است.

بر اساس اعلام مسوولان استان اردبیل اعتبارات راه سازی استان در دولت تدبیر و امید 10 برابر افزایش یافته و از 160 میلیارد ریال در سال 96 به هزار 600 میلیارد ریال رسیده که نشان دهنده توجه دولت به حوزه راه سازی می باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1017

به "خبرنگاران وزیر راه و شهرسازی: اعتبار چهار خطه پارس آباد - سربند 10 برابر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر راه و شهرسازی: اعتبار چهار خطه پارس آباد - سربند 10 برابر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید