خبرنگاران انتها هفته اول و دوم لیگ تپانچه بادی با رجحان سبقت الهی

به گزارش مجله تانی بای، تهران-خبرنگاران- هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه بادی زنان امروز(پنجشنبه) باحضور 7 تیم از سراسر کشور برگزار گردید و با فزونی گلنوش سبقت الهی به انتها رسید.

خبرنگاران انتها هفته اول و دوم لیگ تپانچه بادی با رجحان سبقت الهی

به گزارش خبرنگاران، با برگزاری فینال این رقابت ها سبقت الهی از تیم امید صدرا با کسب بالاترین امتیاز عنوان نخست را کسب کرد و پس از وی آمتیس جعفری از تیم هیات قم و هانیه رستمیان از تیم مقاومت عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

این رقابت ها صبح امروز 18 دی ماه در ماده تپانچه بادی زنان با حضور 7 تیم به میزبانی تیم های هیات قم و امیدصدرا در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری بین خطوط برگزار گردید.

در بخش تیمی هفته اول، تیم های امیدصدرا، هیات قم و هیات مازندران با شکست تیم های رایمون، ارسنجان فارس و هیات کرمان به پیروزی دست یافتند.

همچنین در بخش تیمی هفته دوم نیز، تیم های هیات قم، هیات مازندران و ارسنجان فارس برابر تیم های هیات کرمان، امیدصدرا و مقاومت برنده میدان بودند.

در ملاقات هفته اول تیم مقاومت و در ملاقات هفته دوم تیم رایمون در قرعه استراحت برخورد کردند.

در انتها نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رییس زنان، رضا ملک محمدی دبیر، سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی و احمد نجفی و محسن نصر اصفهانی مربیان تیم ملی تپانچه برگزار گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1390

به "خبرنگاران انتها هفته اول و دوم لیگ تپانچه بادی با رجحان سبقت الهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتها هفته اول و دوم لیگ تپانچه بادی با رجحان سبقت الهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید