خراسان رضوی دارای ظرفیت های فراوان مالی است

به گزارش مجله تانی بای، استاندار خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی مرکز خلق پول و ظرفیت های فراوان مالی است.

خراسان رضوی دارای ظرفیت های فراوان مالی است

به گزارش از، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، روز پنجشنبه در همایش شبکه بانکی یاور توانمندسازی مالی نیازمندان گفت: خراسان رضوی دارای ظرفیت های متعدد و فراوانی است که کوشش داریم با اجرای طرح مثلث توسعه مالی و فرهنگی در این استان تحول ایجاد کنیم.

او توضیح داد: هم اکنون سپرده های بانکی در این استان معادل 117 هزار میلیارد تومان است و این نشان از فرصت عظیم در این استان دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: آنالیز های آماری نشان می دهد وام های خرد کمتر معوقه دارند و وام های کلان دارای شرایط متفاوتی هستند.

رزم حسینی با بیان اینکه در طرح مثلث توسعه مالی به دنبال تجمیع پول های خرد مردم در قالب صندوقی هستیم تا برای خود مردم گره گشا باشد، اضافه کرد: واگذاری سرمایه های کلان به پروژه های بزرگ موجب می گردد با وقوع یک اتفاق ناگوار شاهد لطمه سنگین به این پروژه ها و در نهایت بیکاری شمار فراوانی باشیم.

او توضیح داد: شرکت های توانمند در استان با عنوان مشخص مالی، مسوولیت توانمندسازی شهر ها و مناطق مشخصی را بر عهده گرفته اند که این اقدام آسیب ناشی از تبعیض مالی را کاهش می دهد.

استاندار خراسان رضوی گفت: آثار و برکات فعالیت مشخص های مالی در خراسان رضوی در اعتراضات اخیر و هوشمندی مردم مشهد به وضوح مشاهده شد به طوری که هیج اقدام تخریبگرانه در این استان رخ نداد.

او با اشاره به ضرورت استقبال از سرمایه گذاران، توضیح داد: حتی از سرمایه گذاران یهودی نیز در استان برای جذب سرمایه هایشان استقبال و برایشان فرش قرمز پهن می کنیم.

همایش یک روزه شبکه بانکی یاور توانمندسازی مالی نیازمندان روز پنجشنبه با حضور رییس کل بانک مرکزی ایران و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در مشهد برگزار گردید.

/ع.م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 602

به "خراسان رضوی دارای ظرفیت های فراوان مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان رضوی دارای ظرفیت های فراوان مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید