دانشجویان در توسعه شهرستان کنگان نقش آفرینی نمایند

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، فتح الله نوروزی عصر چهارشنبه در همایش روز دانشجو و در جمع دانشجویان چهار دانشگاه کنگان گفت: روز 16 آذر ماه نماد شعور و بلوغ سیاسی دانشجویان بود و همواره باید این روز را گرامی داشت.

دانشجویان در توسعه شهرستان کنگان نقش آفرینی نمایند

وی با تبریک روز دانشجو به دانشجویان شهرستان بیان داشت: شهادت سه دانشجوی عزیز در 16 آذر 1332 نمایانگر روح ظلم ستیزی، عدالت جویی، آزادی خواهی و استقلال طلبی ملت ایران است.

نوروزی اضافه نمود: نباید با برخی دیدگاه های تنگ نظرانه راه را برای فعالیت دانشجویی بست چرا که اگر قرار است دانشجو پرسشگری را تمرین کند هیچ مکانی بهتر از دانشگاه نخواهد بود.

فرماندار کنگان بر اهمیت نقش آفرینی تشکل های دانشجویی در جامعه تاکید نمود و گفت: تشکیل مجمع تشکل های دانشجویی از هر گرایشی زمینه انسجام بخشی به فعالیت های دانشجویی را فراهم می سازد.

وی ادامه داد: بیان خواسته ها و تقویت حس مطالبه گری در جامعه ارزشمند است و ارائه راه حلی مبنی بر تشکیل مجمع دانشجویان شهرستان به عنوان راهکاری برای انسجام بخشی به فعالیت تشکل های دانشجویی رویکردی ارزشمند و شایسته توجه دارد.

فرماندار کنگان خواستار ایجاد کرسی های هم اندیشی، نشریه دانشجویی و تشکل های دانشجویی در شهرستان شدند.

نوروزی گفت: یکی از خواسته ما این است که شاهد ظهور و بروزهر چه بیشتر دانشگاه ها، اساتید و دانشجویانمان در سطح شهرستان باشیم.

لازم به یادآوری است که برای اولین بار در شهرستان کنگان چهار دانشگاه پیغام نور، آزاد، علمی کاربردی و فنی و حرفه ای با همکاری و تعامل همدیگر مراسم محوری روز دانشجو را برگزار کردند.

در سرانجام مراسم با اهدای لوح تقدیر از دانشجویان برتر چهار دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 67

به "دانشجویان در توسعه شهرستان کنگان نقش آفرینی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان در توسعه شهرستان کنگان نقش آفرینی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید