ربات آسفالتکار طراحی شد

به گزارش مجله تانی بای، دانشگاه لیورپول یک ربات چرخشی جدید به نام Robotiz3d ایجاد نموده است که رباتی را ایجاد نموده است که به طور خاص برای بهبود کیفیت جاده های انگلستان طراحی شده است.

ربات آسفالتکار طراحی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ اختصاصی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یک استارتاپ خلاق موقثث شده است با حمایت بخش خصوصی نوعی ربات را طراحی کند که خیابان ها را آسفالت می نماید. این ربات جذاب هنوز در مرحله آزمایشی است، اما می تواند بسیار کارامد باشد.

تحقیقات ثبت اختراع این محصول نشان می دهد، ربات مذکور می تواند نقایص جاده ای را شناسایی کند، چاله ها و شکاف های جاده ها را نیز تعمیر کند. البته این محصول برای تجاری سازی به حداقل یک میلیون پوند هزینه احتیاج دارد. از جمله بنیانگذاران این طرح می توان به دکتر پائولو پائولتی و دکتر سباستینو فیچرا اشاره نمود که دارای سابقه گسترده ای در زمینه تحقیقات در حوزه رباتیک دارند.

دکتر پائولو پائولتی، که به عنوان مدیر ارشد فناوری در این طرح فعالیت خواهد نمود، گفت: Robotiz3d Ltd یک سیستم رباتیک راهنمایی شده توسط هوش مصنوعی (AI) برای حل مسائل گودال های ملی و بین المللی ایجاد خواهد نمود. سیستم پیشنهادی قادر خواهد بود نقایص جاده ای را به صورت اتوماتیک شناسایی و معین کند. افزن بر این می تواند آسیب دیدگی های خفیف را شناسایی کند تا به آسیب های جدی تبدیل نشوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1218

به "ربات آسفالتکار طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات آسفالتکار طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید