فرایند بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشریح شد

به گزارش مجله تانی بای، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: طبق برنامه کلی اولویت حضور با دانشجویان ترم های اخر و ماقبل اخر در تمام مقاطع تحصیلی است.

فرایند بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشریح شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی درباره بازگشایی و برگزاری امتحانات این دانشگاه گفت: کلیات نحوه بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهد بهشتی به تصویب رسیده است بر این اساس آموزش حضوری به صورت تدریجی از 17 خرداد ماه 99 شروع خواهد نمود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: طبق برنامه کلی اولویت حضور با دانشجویان ترم های اخر و ماقبل اخر در تمام مقاطع تحصیلی است. احتمالا این دسته از دانشجویان در هفته اول یا هفته دوم وارد دانشگاه خواهند شد.

وی اظهار کرد: عمده دانشجویان این دانشگاه همچنان به صورت مجازی آموزش دریافت خواهند کرد. تمام دروس تئوری که می تواند به صورت آموزش مجازی برگزار گردد و تا الان هم به صورت مجازی بوده اند همچنان به صورت مجازی ادامه پیدا خواهند کرد، به خصوص برای دانشجویان ترم های یک تا چهار که عمده دروس آن ها به صورت تئوری هستند.

صدوقی توضیح داد: دانشجویان اگر دروس عملی 2 واحدی یا و بیشتر در ترم های اول، دوم و یا سوم، را دارند باید بدانند که هنوز تصمیمی برای برگزاری کلاس های آن ها اتخاذ نکرده ایم؛ و در ماه های آینده به آن خواهیم پرداخت. اگر شرایط مناسب باشد کلاس های عملی در تابستان برگزار خواهد شد و اگر هنوز شرایط ایجاد نشده بود برگزاری آن ها به ترم های بعد موکول خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: عمده آزمون ها به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد، زیرا ما احتیاج به حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه نداریم.

وی ادامه داد: در شورای اموزشی دانشگاه شهید بهشتی با توجه به مسائلی که ممکن است در حین برگزاری آزمون ها به صورت الکترونیک باشد همچون قطعی اینترنت، تصمیم گرفته شد تا دانشجویان بتوانند در آزمون مجدد شرکت نمایند که این ازمون می تواند به صورت ازمون الکترونیک و یا حضوری گردد. زیرا ممکن است تعداد کمی دچار این مسائل شوند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه ترم جاری تا سرانجام تیر ماه و برگزاری امتحانات نیز تا 15 مرداد ماه خواهد بود؛ اضافه کرد: ما هیچ اجباری برای حضور افراد در کلاس های حضوری نداریم همانطور که در مصوبات آموزشی وجود دارد دانشجویان می توانند دروس و ترم تحصیلی خود را حذف نمایند. همچنین تاکید شده است تا اساتید دانشگاهی در دو سه هفته اول بازگشایی دانشگاه شهید بهشتی سخت گیری نداشته باشند.

وی در سرانجام اظهار داشت: درحقیقت ارزیابی می گردد تا اگر ایمنی رعایت گردد و مسائلی پیش نیاید ادامه فعالیت دانشجویان به صورت حضوری باشد و در صورت مشکل نیز تمهیدات جدیدی را خواهیم اندیشید؛ بنابراین محتمل است 30 الی 40 درصد دانشجویان را برای اموزش حضوری پذیرا باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1009

به "فرایند بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید