زمستانی ایمن؛ با اجرای طرح بازدید رایگان از دودکش ها

به گزارش مجله تانی بای، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آغاز طرح بازدید رایگان از دودکش ها در اماکن مسکونی خبر داد.

زمستانی ایمن؛ با اجرای طرح بازدید رایگان از دودکش ها

یکی از موضوعاتی که در ایام سرد سال باعث بروز حوادث و اتفاقات ناگوار می شود، عدم رعایت نکات ایمنی بخصوص بازدید سالیانه از سیستم های سرمایشی، دودکش ها، شیلنگ های گاز و دیگر مباحث مشابه است، به همین علت به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز طرح رایگان بازدید از دودکش های منازل مسکونی را از یکم تا 30 آبان ماه 1401 اجرا خواهد کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: طرح بازدید رایگان از دودکش ها از یکم آبان ماه در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز آغاز و طی آن و به درخواست شهروندان، با هدف پیشگیری از حوادث غیر قابل جبران فصل سرما به ویژه حوادث گاز گرفتگی، کارشناسان ایمنی و پیشگیری آتش نشانی به صورت رایگان از دودکش های منازل، شیراز بازدید می کنند.

قانع گفت: شهروندان می توانند با ارسال نشانی و تلفن همراه خود به سامانه 300045450125 به صورت رایگان در این طرح شرکت کنند. کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در اسرع وقت در مکان اعلام شده، حاضر می شوند و از دودکش ها بازدید می کنند.

او گفت: این طرح تا انتها آبان در شیراز اجرا می شود و به منظور جلوگیری از هرگونه سو استفاده های احتمالی، آتش نشان با لباس فرم آتش نشانی و معرفی نامه رسمی از سوی سازمان آتش نشانی به اماکن اعلام شده مراجعه خواهند کرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تاکید کرد: همشهریان برای اطمینان می توانند با سامانه 125 تماس بگیرند و از صحت حضور کارشناسان مطلع شوند.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2119

به "زمستانی ایمن؛ با اجرای طرح بازدید رایگان از دودکش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمستانی ایمن؛ با اجرای طرح بازدید رایگان از دودکش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید