شرکت های مالزی در منطقه ویژه مالی بوشهر سرمایه گذاری می نمایند

به گزارش مجله تانی بای، مدیرعامل منطقه ویژه مالی بوشهرگفت: یک هیئت سرمایه گذاری مالزیایی در بازدید از منطقه ویژه مالی بوشهر برنهایی کردن فرآیند سرمایه گذاری در بوشهر تاکید کردند.

شرکت های مالزی در منطقه ویژه مالی بوشهر سرمایه گذاری می نمایند

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، عبدالله آورا ظهر امروز در بازدید هیئت سرمایه گذاری مالزیایی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه مالی بوشهر با بیان اینکه سرمایه گذاران با ایجاد طرح های مالی در این منطقه از معافیت های پنج ساله مالیاتی برخوردار می شوند گفت: سرمایه گذاران در صورت وجود بعضی از آیتم های خاص در طرح فراوریی خود می توانند این معافیت برای چند سال دیگر نیز تمدید نمایند.

مدیرعامل منطقه ویژه مالی بوشهر فراوری پکیج های حلبی برای بسته بندی مواد غذایی را از جمله طرح های سرمایه گذاری هیئت مالزیایی در منطقه ویژه مالی بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: فراوری و تأمین ورق های با پوشش قلع از جمله فراوریات شرکت پرس تیما مالزیایی است.

وی با بیان اینکه این شرکت مالزیایی از سال 1982 تاکنون در کوالالامپور مشغول به فعالیت است خاطر نشان کرد: این شرکت مالزیایی سالیانه افزون بر 200 هزار تن ورق های با پوشش قلع برای بسته بندی مواد غذایی خشک و تر، افشانه ها، روغن های خوراکی و صنعتی، نوشابه ها، رنگها و دیگر محصولات در مالزی و 150 هزار تن نیز در ویتنام فراوری می نماید.

مدیرعامل منطقه ویژه مالی بوشهر با بیان اینکه شرکت های مالزی در منطقه ویژه مالی بوشهر سرمایه گذاری می نماید توضیح داد: در بازدید یک هیئت سرمایه گذاری مالزیایی از منطقه ویژه مالی بوشهر برنهایی کردن فرآیند سرمایه گذاری در بوشهر تاکید کردند.

مشاور و دستیار ویژه شرکت پرس تیما مالزیایی نیز با اشاره به حجم سرمایه گذاری 35 میلیون دلاری در این طرح، هدف از بازدید از بوشهر را ایده آل بودن ظرفیت ها و قابلیت های منطقه ویژه مالی بوشهر برای اجرای طرح خود عنوان نمود.

آبپاتا بن مُهد اضافه کرد: قبلاً نیز از این مجموعه فراوریی و صنعتی بازدید و مطالعاتی داشته ایم و هدف اصلی این بازدید، عملیاتی کردن فرآیند سرمایه گذاری با دریافت جزئیات و اطلاعات بیشتر است.

وی منطقه ویژه مالی بوشهر را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: از بین چند منطقه ویژه مالی که بازدید نموده ام، این منطقه نظر ما را بیشتر به خود جلب کرد و سعی داریم از این فرصت بدست آمده برای سرمایه گذاری در بوشهر استفاده کنیم.

مشاور و دستیار ویژه شرکت پرس تیما مالزیایی با تأکید بر بازار جذاب ایران برای محصول فراوریی شرکت مالزیایی وجود بازار وسیع در منطقه برای صادرات محصول فراوریی به کشورهای همسایه ایران را از اهداف و چشم اندازهای دیگر سرمایه گذاری در ایران بیان کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 436

به "شرکت های مالزی در منطقه ویژه مالی بوشهر سرمایه گذاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های مالزی در منطقه ویژه مالی بوشهر سرمایه گذاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید