طرح جهادی بهسازی شبکه توزیع برق در 100 روستای استان سمنان اجرا می گردد

به گزارش مجله تانی بای، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: طرح بهارستان در قالب رویکرد جهادی بهسازی شبکه توزیع برق برای 100 روستای استان در سال 1400 اجرا می گردد.

طرح جهادی بهسازی شبکه توزیع برق در 100 روستای استان سمنان اجرا می گردد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیزل بیشتر بدانید.

به گزارش جام آنلاین از سمنان؛ سیدمحمد موسوی زاده عصر سه شنبه به رسانه ها گفت: در راستای طرح مورد اشاره، بهسازی و تقویت شبکه توزیع برق 100 روستا در استان سمنان برای سال 1400 برنامه ریزی شد که طبق پیش بینی به مرور انجام خواهد شد.

وی توضیح داد: در گام نخست این طرح که همزمان با هفته ششم پویش #هرهفته-الف-ب-ایران انجام شد، شبکه و تاسیسات توزیع برق 15 روستای استان سمنان در قالب طرح بهارستان در استان سمنان به اجرا عایدی.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان نمود: طرح بهارستان به صورت جامع از سوی شرکت توانیر طراحی و به وسیله شرکت های توزیع برق استانی به انجام خواهد رسید و اجرای طرح، طی فرایندی پنج ساله برای بهسازی شبکه برق تمامی روستاهای کشور و با هدف گذاری 10 هزار روستا برای امسال جهت بهبود شاخص های کیفی خدمات برق و افزایش رضایت مندی مردم ساکن در روستاها طرح ریزی شده است.

موسوی زاده یادآور شد: روستاهای محمودآباد و علاء در شهرستان سمنان، چاشم و فینسک مربوط به شهرستان مهدیشهر، قلعه نوخالصه و قاسم آباد در شهرستان شاهرود، افتر و بیابانک از توابع شهرستان سرخه، کرند و سه برار در شهرستان گرمسار، امامزاده عبدالله و حسین آباد در شهرستان آرادان، ری آباد در شهرستان میامی و خورزان و آهوانو از توابع شهرستان دامغان، به اسم 15 روستایی هستند که شبکه توزیع برق آنها در گام اول طرح بهارستان بهینه سازی شد.

وی اعلام نمود: جابه جایی و مقاوم سازی پایه های برق معابر، اصلاح و احداث روشنایی معابر، تقویت شبکه و تامین ولتاژ مطمئن مشترکان، بهینه سازی فرسودگی شبکه از جمله پایه، سیم و یراق آلات منصوبه و بعلاوه بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشارضعیف، به اسم اهم اقداماتی است که در این طرح اجرا شده است.

76.5 درصد مشترکان استان سمنان در تعرفه خانگی، 5.9 درصد عمومی، 1.7 درصد کشاورزی ، 1.3 درصد صنعتی ، 14 درصد تجاری و بقیه هم مربوط به بخش روشنایی معابر است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1671

به "طرح جهادی بهسازی شبکه توزیع برق در 100 روستای استان سمنان اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جهادی بهسازی شبکه توزیع برق در 100 روستای استان سمنان اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید