عبادی: نتایج جهانی خوب بود اما انتظار مدال بیشتری داشتیم

به گزارش مجله تانی بای، مربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: هر چند نتایج کمانداران معلول در مسابقات قهرمانی جهان امارات راضی کننده بود، اما می توانستیم مدال های بیشتری کسب کنیم.

عبادی: نتایج جهانی خوب بود اما انتظار مدال بیشتری داشتیم

جبرئیل عبادی در گفت و گو با خبرنگاران، در ارزیابی از عملکرد کمانداران معلول در مسابقات قهرمانی دنیا امارات، اظهار کرد: این مسابقات تدارکات خوبی برای کمانداران بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو بود تا با ارزیابی بهتر از شرایط ورزشکاران آنها را برای بازیهای پاراآسیایی چین آماده کنیم. البته کسب 2 مدال طلای تیمی در ریکرو و کامپوند مردان و یک مدال برنز تیمی زنان نتایج خوبی بود، اما انتظار کسب مدال های بیشتری از سوی کمانداران را داشتیم.

وی گفت: در این رقابتها متاسفانه در برخی از کلاس ها از جمله ریکرو و w1 زنان چون نماینده نداشتیم، فرصت های زیادی از نظر مدال آوری را از دست دادیم و با تیم تقریبا ناقص در مسابقات حضور داشتیم، در حالی که برخی کشورها به دلیل تعداد زیاد ورزشکاران خود به مدال های بیشتری دست پیدا کردند.

عبادی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی زهرا نعمتی به اردوی تیم ملی پاراتیروکمان اضافه خواهد شد، گفت: نعمتی جزو بهترین ورزشکاران دنیا در رشته پاراتیروکمان است که بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو در دوره ریکاوری بسر می برد تا به زندگی شخصی خود بپردازد و این امر طبیعی است. حال این که در سال تازه برای ادامه تمریناتش چه تصمیمی دارد بستگی به نظر کمیته ملی پارالمپیک و کادر فنی دارد.

وی در خاتمه زمان برگزاری اردوی تیم ملی پاراتیروکمان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین را در سال آینده عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2002

به "عبادی: نتایج جهانی خوب بود اما انتظار مدال بیشتری داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی: نتایج جهانی خوب بود اما انتظار مدال بیشتری داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید