فاجعه اقتصادی در آمریکا؛ بزرگترین سقوط تاریخ بازار خرده فروشی، افت بی سابقه تولید آمریکا در 80سال اخیر

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران؛ وزارت بازرگانی آمریکا دقایقی پیش با انتشار گزارشی گفت در ماه مارس بازار خرده فروشی آمریکا با کاهش 8.7 درصدی فروش ها، متحمل بزرگترین سقوط ماهانه تاریخ خود شده است.

فاجعه اقتصادی در آمریکا؛ بزرگترین سقوط تاریخ بازار خرده فروشی، افت بی سابقه تولید آمریکا در 80سال اخیر

به گزارش خبرنگاران: بر اساس گزارش وزارت بازرگانی آمریکا بازار خرده فروشی ایالات متحده متحمل بزرگترین سقوط تاریخ خود را در ماه مارس 2020 به ثبت رسانده است.

این اتفاق در حالی رقم خورده است که وزارت بازرگانی با انتشار داده های اقتصادی ماه مارس گفت فروش بازار خرده فروشی این کشور با ثبت افت ماهانه 8.7 درصدی متحمل بزرگترین سقوط تاریخ خود شده و تولیدات صنعتی آمریکا نیز با ریزش 5.4 درصدی به پایین ترین سطح در 80 سال اخیر رسیده است.

نیویورک تایمز گزارش داده است که تنها نیم ساعت مانده به بازگشایی بازار سهام نیویورک شاخص صنعتى DOWJONES تمام رشد خود تا محدوده 24000 را از دست داد و بیش از 600 واحد سقوط کرد.

بزرگترین بانک های آمریکا گزارش داده اند که سود فصلی آن ها (سه ماهه ابتدای 2020) تقریباً نصف شده است. بازار سهام وال استریت هم جلوتر از سایر بازارهای جهانی در حال سقوط است.

کارشناسان پیش بینی می کنند با انتشار این گزارش و ادامه فرایند کنونی، بازارهای نفت نیز با مسائل بزرگتری روبرو شوند.

همچنین کشورهای اروپایی از جمله آلمان در انتظار یک رکود عمیق هستند.

خبر در حال تکمیل است ...

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 893

به "فاجعه اقتصادی در آمریکا؛ بزرگترین سقوط تاریخ بازار خرده فروشی، افت بی سابقه تولید آمریکا در 80سال اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاجعه اقتصادی در آمریکا؛ بزرگترین سقوط تاریخ بازار خرده فروشی، افت بی سابقه تولید آمریکا در 80سال اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید