فیاضی: کار والیبال برای قهرمانی سخت است، نباید مغرور شویم

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، پوریا فیاضی درباره پیروزی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران مقابل کانادا در اولین گام رقابت های یونیورسیاد جهانی اظهار کرد: کانادا بسیار با نظم و با سرعت بالایی بازی می کرد اما مهمترین ضعف آنها کمبود قدرتشان بود که باعث شد.

فیاضی: کار والیبال برای قهرمانی سخت است، نباید مغرور شویم

بازیکن تیم ملی والیبال دانشجویان ایران اضافه نمود: بازیکنان ما تجربه به مراتب بیشتری از تیم رقیب داشتند و با جو چنین مسابقاتی به خوبی آشنا بودند و همین امر باعث شد بتوانیم بازی یک طرفه ای را به معرض نمایش بگذاریم.

وی توضیح داد: البته بازیکنان کانادا در زمان هایی از بازی پا به پای ما آمدند و اگر غفلت می کردیم ممکن بود حتی بازنده شویم. ما نباید هیچ تیمی را در این رقابت ها دست کم بگیریم چرا که غرور ممکن است به روند صعودیمان و کسب مدال طلا آسیب برساند.

فیاضی دربا ه میزان شانس ایران برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها گفت: بعضی از تیم های حاضر در این رقابت ها از بازیکنان ملی پوش خود نیز استفاده می نمایند که همین امر کار ما را سخت تر می نماید. البته ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و درصددیم با کسب مدال طلا قدرت والیبال ایران را بار دیگر به دنیا نشان دهیم. روسیه مهمترین رقیب ما در این رقابت هاست که با این تیم نیز باید در مرحله گروهی بازی کنیم و مطمئنا از تمام توانمان برای شکست قهرمان دوره قبل استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 418

به "فیاضی: کار والیبال برای قهرمانی سخت است، نباید مغرور شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیاضی: کار والیبال برای قهرمانی سخت است، نباید مغرور شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید