مالزی یک آسیای واقعی، شعار گردشگری تبلیغی تازه مالزی
به گزارش مجله تانی بای، اقدامات مالزی برای بهبود گردشگری این کشور
چند سالی است کشور مالزی به عنوان یک کشور خوب برای گردشگری پر هوادار شده است و صنعت گردشگری در آن، روز به روز در حال پیشرفت است. اما شعاری که در نوترین تبلیغات توریسم این کشور خیلی زبانزد شده است، شعار مالزی یک آسیای واقعی است. همراه خبرنگاران باشید تا از روش نو این کشور برای پیشرفت گردشگری، بیشتر بدانید:
مدتی است که مالزی تمرکز خود را روی فرهنگ مردم این کشور گذاشته است و سعی نموده تا به غیر از استفاده از جاذبه های جهانگردی طبیعی، بعد دیگری از جذابیت مالزی را به مردم دنیا نشان دهد.
بنا بر گفته معاون جهانگردی مالزی، تنوع فرهنگی ای که در این کشور وجود دارد، خیلی منحصر به فرد است و می تواند به عنوان یک عنصر تبلیغی موثر برای بهبود بیشتر جهانگردی این کشور به کار برده گردد. این مسئول درباره شعار نو این کشور می گوید: شعار مالزی یک اسیای واقعی، باعث شده تا مالزی نه فقط به عنوان یک کشور بلکه به عنوان یک برند در دنیا مطرح گردد و به یکی از 10 کشور برتر جهانگرد پذیر دنیا تبدیل گردد که نشان دهنده تنوع فرهنگی این کشور است.
برای حفظ این شعار، قرار است نمایشگاهی به نام بازار هنر و جهانگردی اسلامی (MIATS) برپا گردد تا این کشور بتواند قدم های بیشتری برای حفظ عنوان اولین مقصد جهانگردی اسلامی در دنیا حفظ کند.
کشور مالزی که کشوری مسلمان است، کارهای زیادی را در خصوص جهانگردی حلال برای جلب جهانگردان مسلمان انجام داده است. در این کشور، هنر خوشنویسی اسلامی، نمایشگاه تمدن اسلامی، غذای حلال، مساجد و عبادتگاه های زیادی به جهانگردان ارائه می گردد که راه هایی برای جذب جهانگرد هستند.
رشد جهانگردی در این کشور در سال های اخیر خیلی زیاد بوده و طبق پیش بینی ها، در سال 2020، به 192 بیلیون دلار عایدی حاصل از جهانگردی خواهد رسید.
منبع: الی گشت