مانور چهارشنبه سوری هفته آینده برگزار می گردد

به گزارش مجله تانی بای، تهران- خبرنگاران- قائم مقام وزیر آموزش وپرورش با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه سوری، با توصیه هایی به دانش آموزان گفت: در این راستا مانوری را برگزار خواهیم کرد و همچنین بخشنامه ای را به مدارس سراسر کشور ابلاغ کردیم تا از هرگونه حادثه مشکل ساز جلوگیری کنیم.

مانور چهارشنبه سوری هفته آینده برگزار می گردد

به گزارش روز یکشنبه گروه علمی خبرنگاران از آموزش وپرورش، امیرعلی نعمت الهی حمایت از شادابی مدارس و دانش آموزان را از برنامه های آموزش وپرورش دانست و گفت: سالیان سال است که چهارشنبه سوری در کشور انجام می گردد بنابراین از دانش آموزان می خواهم با همت و تدبیر به ما یاری نمایند تا سال جاری چهارشنبه سوری بی خطری را برگزار کنیم.

وی اضافه نمود: با شادابی و نشاط مدارس و دانش آموزان موافق هستیم اما با هر مساله ای که امنیت دانش آموزان را به خطر بیندازد مخالفیم، بنابراین از معلمان و مربیان میخواهیم که مراقب باشند در این روز برای دانش آموزان مسئله ای پیش نیاید.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری زمان مانور چهارشنبه سوری گفت: این مانور به صورت نمادین با حضور وزیر آموزش وپرورش در نیمه هفته آینده در یکی از مدارس با یاری دستگاه های مسئول برگزار خواهد شد

** فعالان فضای مجازی هشدارهای لازم را با دانش آموزان مطرح نمایند

وی اعلام کرد: البته چهارشنبه سوری طبیعتاً، شب هنگام و خارج از وقت فعالیت مدارس برگزار می گردد، از همین رو نقش خانواده ها و رسانه ها بسیار متمایز است، به ویژه از فعالان فضای مجازی می خواهم هشدارهای لازم را با دانش آموزان فهیم و پرشورمان مطرح نمایند.

نعمت الهی درباره فعالیت مدارس در اسفندماه سال جاری نیز گفت: بر اساس اعلام وزیر آموزش وپرورش و آخرین تصمیم، مدارس تا انتها سال و روز کاری (28 اسفندماه) بازخواهند بود.

علمی*9294* 1055

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 128

به "مانور چهارشنبه سوری هفته آینده برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور چهارشنبه سوری هفته آینده برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید