مصدومیت کامیابی نیا و عالیشاه جدی نیست، زورو پرسپولیس به آغاز لیگ می رسد

به گزارش مجله تانی بای، مصدومیت 2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس جدی نیست و می توانند با صلاحدید کادرفنی در مسابقات شرکت نمایند.

مصدومیت کامیابی نیا و عالیشاه جدی نیست، زورو پرسپولیس به آغاز لیگ می رسد

به گزارش ، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی با راهنمایی گابریل کالدرون آرژانتینی آماده آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران می گردد که تمرینات فشرده این تیم در حال پیگیری است.

سرخپوشان قرار است در 2 دیدار تدارکاتی در روز های چهارشنبه و پنج شنبه به مصاف حریفان برود که یکی از آن ها تیم فوتبال گل گهر سیرجان است. عصر روز گذشته (شنبه) اعلام شد که کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه مصدوم شدند، اما اعلام شده که مصدومیت آن ها جدی نیست و این 2 بازیکن به آغاز لیگ نوزدهم می رسند.

زورو پرسپولیس به آغاز لیگ می رسد

سیامک نعمتی، هافبک پرسپولیس در آخرین روز از تمرین تیمش در ترکیه با برخورد به مهدی شریفی دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد و به همین دلیل تحت عمل جراحی نهاده شد و پایان هفته گذشته به تمرینات بازگشت.

او در تمرینات اخیر پرسپولیس به شکل عادی ظاهر شد، اما روز گذشته با ماسکی نقره ای رنگ در تمرین حضور یافت. ماسک نعمتی که شباهت جالبی به نقاب زورو دارد، سبب شد تا سرخپوشان در تمرین با او شوخی نمایند و لقب زورو به نعمتی بدهند.

بازیکن شماره 88 پرسپولیس که در پست دفاع راست نیز درخشش خوبی داشته، آماده مسابقه است و بعید به نظر می رسد مسئله ای برای حضور در هفته اول لیگ نوزدهم داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 221

به "مصدومیت کامیابی نیا و عالیشاه جدی نیست، زورو پرسپولیس به آغاز لیگ می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت کامیابی نیا و عالیشاه جدی نیست، زورو پرسپولیس به آغاز لیگ می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید